joi, 1 noiembrie 2007

Borderline sau Romanul Psy

Si o spun referindu-ma la simptom. Are o evolutie cronica, ondulanta, este comparativ cu o nevroza, intens...polimorf [ se prezinta in mai multe forme] si rezistent la tratamentul obisnuit.
Blamarea celor din jur pentru propriile dificultati si actiunile antisociale ocupa numai un rol secundar in tabloul clinic. Extrem alb-negru.
Ma rog...nu sunt inca sigura daca sufar sau nu...cert e ca ... s-au strecurat prea multe problemute in sanatatea mea, si in ultimele 3 saptamani am auzit atatea...si am vazut la fel de multe..incat nu imi mai permit sa mai am ceva ! Nici gand !
Oricum...recomand Susanna Kaysen. Si sunt foarte fericita in momentul asta ca plec Sambata viitoare in Sibiu la concertul Scorpions [ SSS :) ].
Ma aflu intr-o stare ciudata....


Niciun comentariu: