sâmbătă, 10 noiembrie 2007

Psiho-somatice




adica...boli organice care provin de la o cauza psihica (emotii, stari psihice negative etc.).




Sa spunem doar ca...am ratat concertul Scorpions din cauze intelese doar de persoanele de sex feminin...asadar, ziua mea a inceput prost...a continuat prost si o sa se termine la fel de rau.


In ultimele 2 zile, ma tot gandesc la viata mea ce asteapta sa inceapa o data cu terminarea liceului. Impropriu spus viata pentru ca ma ingrozeste gandul ca n-o sa mai am timp de nimic [ de parca acum as avea , so...I'm trying to make a point, daca acum sunt foarte stresata, si cand spun foarte..e FOARTE si simt ca nu mai fac fata in fata profesorilor care sunt din ce in ce mai exigenti si au din ce in ce mai mari cerinte, sincer...nu stiu ce o sa fac la facultate.]. Pana la urma...m-am gandit bine? Asta trebuie sa fac? O sa fac ceva bine? sau o sa fiu inca un doctor muritor de foame si probabil corupt asteptand bani de la batranii cu pensii sub 5 milioane de lei[ vechi] . Gresit ! N-o sa astept bani de la batrani pentru ca pe ei n-o sa ma mai obosesc sa-i fac bine...pentru simplul fapt ca nu-si vor putea permite sa plateasca o consultatie/operatie la/pe creier. Prefer bomboane. Si flori. Flori si bomboane , dar bomboanele sa fie amarui si florile sa fie trandafiri. Sau bomboane trandafiri si florile amarui ?!?


Imi revin. N-o sa fac chestia asta pentru bani, ci pentru simplul motiv ca...asta visez de cand am inceput sa constientizez ca am o menire pe planeta asta. Si de fiecare data imi deomenstrez mie ca vreau sa ajut oameni si nu sunt chiar atat de nepasatoare precum par. Iar apoi...incep sa ma gandesc ca poate n-o sa fac bine ce fac, si nu vreau sa ma trezesc dupa 14 ani [ atat dureaza pana cand voi putea fi numita medic chirurg] realizand ca mi-am pierdut ani degeaba...si nu vreau nici sa omor oameni , sau sa stau dupa o operatie nereusita ..pierduta pe o banca si repetandu-mi " eu l-am omorat" ...m-as omori pe mine, sau ..m-ar omori pe mine. [ omorî - nicidecum omora , pentru ca la sf cuvantului se foloseste î din i , asta daca nu stiati].


Ma rog, vreme grozava. E de lenevit si de ascultat Pagan Wish ...[ Wish I could split the night in two,Wish I could, what I would do to you...] .

Declar, inca o data ...ca postul meu preferat e...Palatul Orgiilor Sexuale, recititi-l ca sa va faceti o idee despre ceea ce urma sa scriu acum ...doar ca ii schimbam titlul... Fantezii cu Doctori.
Numa' bine !

Niciun comentariu: