luni, 8 ianuarie 2007

Vin sau nu?


Ca in toate celelalte zile. Tipic. Eu. Inseamna Han. Inseamna vorbit necoerent.Inseamna vin rosu. Fara sa-l platesc. Multi prieteni. Inseamna "barmanii" care stau cu tine daca esti singur la cafea. Inseamna glume si scosul dintr-o stare nenorocita de depresie. Rock pentru toate genurile, balade 80-90' , black, alternativ...chiar si pentru iubitorii de punk. Pentru fiecare inseamna altceva. Pentru mine...hanul , este locul in care ma duc dupa o zi cu teza la psihologie si chef de desenat; locul in care ma duc sa-mi vars amarul daca tocmai am realizat ca am platit prea mult pentru niste creioane amarate...si in care gasesc o solutie la problema corigentei la chimie. Nu din cauza bauturii, pentru ca nu ma numesc alcoolica. Am spus la un moment dat...sunt condamnata la cafea. La cafeaua lor.Si corigenta la chimie, nu e din cauza lor, e din cauza faptului ca nu-mi sta gandul la ea...:).Putin romantic cand trebuie[ fetele stiu :X ], funky cand ai nevoie,e amuzant dupa ce bei...daca vrei sa dansezi...danseaza! nimeni nu spune nimic, nimanui nu-i pasa..[ ma rog..acelora cu cap, mai exista ca si prin alte locuri, diferiti wannabees:))...].Spuneti de cate ori nu ati vrut un loc retras, intr-un fel intim, lumina nu foarte puterinca, de cate ori nu ati savurat un sarut, fara ca cineva sa te vada, cu pletosul ala care va furase mintile la un moment dat...toate...in Han.[ pletosul...personaj de sex opus reprezentant al sentimentului erotic..:). Poate sa fie orice..o idee, o gagica...chiar si un chel.Al meu..e...evident...un pletos brunet :)) ].Replacing it is so easy...but I won't do it...the question is...does he still wants me there? Sa vin? Sau nu...Cel mai cu oaie club din Bucuresti!

Niciun comentariu: