duminică, 7 ianuarie 2007

DeeDee Dumb!


Daaaah, maine incepe scoala. Extraordinar. Super smecher.Foarte adevarat frate! Deja simt...am inceput sa ma transform intr-o leguma....o sa fiu fiarta pana vine urmatoarea vacanta. F I A R T A ! de nervi...deja o vad pe Fojica [ diriga mea :roll: ] venind la ora : Je suis, tu ete , rahati pe batz, que'est ce le morts de ta mere faci ici ma !!! Macar ala de mate o sa ne ia usor : "si...ce-ati facut in vacanta?!? ..nu trebuie sa-mi raspundeti. Vreau sa vad ce mai stiti...hai...la tabla . 3 ! "
Sunt pe campii...o sa ma duc ca o floare maine la scoala, o sa intru pe usa, o sa-mi privesc colegii incrucis , si o sa intreb : "am avut ceva pentru azi??!? "..meow, meow...big shit, it's not the end of the world...like daah, it's the end of my life ! [ psihologie term paper :D ]

Niciun comentariu: