duminică, 14 ianuarie 2007

Intre vise si..


5 zile. Perioada de teze. Nu e o scuza. Pierduta intre stari. Intre Blog si pat, intre sims si o cafea...intre rasarit si apus.In momentul de fata?!? ..ma chinui sa scriu anumite si diverse......pentru ca nu stiu ce ar trebui sa stiu sa scriu. Nu m-am mai atins de aparat, de o eternitate, a trecut atat de mult incat nu imi mai aduc aminte cand a fost ultima data.Am renuntat si la desen, si la ascultat muzica...albumele mele zac prafuite pe un raft.Am uitat ca trebuie sa mananc , poate o sa uit eventual..sa si respir."Am chef sa vorbesc, dar nu am chef de nimeni" ..solutia..." still trying to figure it out..." . Paradoxal...eu stiu. Stiu dar nu stiu cum sa scriu asta. Nu "stiu"..."simt". Penal.Pueril."De 2 ceasuri tot ard lumanari parfumate si e un amestec haotic de arome la mine, dar sunt cam puternice si te ia cu ameteala si daca mai aprind una..:.da nu ma plang...desi cred ca provoaca reactii nashpa cu vezica,mi-e frica sa rad...ok, gata...pisu! "

"-Zi-mi un adjectiv care sa inceapa cu P , si sa descrie ceea ce ai facut adineauri..."

"-A pipili?!?" .... concluzii?!? ...pitpalac. Nu am nici cea mai vaga idee.

Pipiliti-va si voi...

Niciun comentariu: