luni, 26 octombrie 2009

Buna dimineata !

Dimineata ?! Evident...e ora 08:05. Dimineata era si la 06:15 cand m-am trezit. Acum e tot dimineata, dar o dimineata ceva mai tarzie. Deci dimineata mai putin dimineata dar inca dimineata. Pricepeti , nu? E asemenea muschilor : superficiali, mai putin superficiali, profunzi si cei mai profunzi. V-ati prins. Clar.
Ce s-a intamplat cu mine de scriu la ora asta? S-a intamplat un telefon. S-a intamplat un telefon in timp ce ma fardam. S-a intamplat un telefon in timp ce ma fardam de dimineata cea mai dimineata ca sa pot pleca la facultate. Banal, nu?
No genetics today. Ar trebui sa ma bucur, sa exaltez de bucuria a inca multe ore de somn ( avand in vedere ca aveam o pauza de 4 ore azi, pana la 14:00 ) . Nu se-ntampla !!! I mean..nu se intampla somn. De ce? Pentru simplul motiv ca trebuie sa invat pentru colocviul de maine la Anatomie. Super. De ce sunt asa entuziasta? Pentru ca mi se pare so, SO UNFAIR ! Ma uit la toti studentii din jurul meu ( din afara facultatii mele) si ei..chiar sunt studenti domnule. Mi-am aduc aminte perfect prima zi de facultate...ni s-a spus : "Pentru data viitoare..." , and so ...It all began.
Imi place. As fii ipocrita daca as spune ca nu, sau daca as incepe sa ma plang de cantitatea de informatii. E mare, da, dar si satisfactia de dupa e absolut fondata.
Nu incerc sa jignesc pe cineva ( doamne fereste ! ) sau sa fac sa para facultatea de Medicina cine-stie-ce comparativ cu alte facultati ( dar este ! :)) ).Incercati doar sa comparati volumul de informatii pe care il au de sedimentat studentii de la ASE ( de ex) intr-un an, cu volumul de informatii pe care il ingurgitam noi, un singur semestru. Va spun eu...nu se pupa :). E de putin 3 x mai mult. Cred ca singurii cu care as putea sa ne comparam , relativ, ar fii studentii la drept, pentru care am tot respectul. Sa stai si sa inveti mii de pagini ( fara absolut nicio logica, din punctul meu de vedere) ...necesita o atentie si o capacitate deosebita. Sau ...cu cei de la Poli, dar mai putin, pentru ca la ei , toata munca se compenseaza cu distractia de dupa...sau din timpul ( nu stiu exact ce se intampla prin camine :)) ). Noi ducem lipsa si de timp. Stiu ca nu-mi sustin ultima afirmatie in momentul asta pentru ca scriu postul asta..care necesita timp, dar mi-am "rupt " de la gura o pagina din Netter spre deliciul cititorilor mei. As vrea sa finalizez pentru ca timpul meu zboara si ziua este mult prea scurta ...


O citez pe o buna prietena de-a mea..." oricum..suntem cu 3 secunde inaintea voastra " :). O zi buna va doresc.

Un comentariu:

Arina spunea...

Pe principiul "există doar medicină și celelalte facultăți".