duminică, 8 iulie 2007



Stare vie.



When I first saw you, I saw love. And the first time you touched me, I felt love. And after all this time, you're still the one I love.





Stare nespecifica mie.
Feeling de mult pierdut.
Fericire sufleteasca fara motiv.
Zambet pe buze din inima...
Mi-era dor...



And after all this time, you're still the one I love.

Pentru ca am invatat ca poti iubi doar in vise, iar in vise, ingerii sunt cei ce te iubesc.Pentru ca eu mi-am gasit ingerul.

Am ramas fara cuvinte...doar cu starea. [Moment in care simt cum mana imi trece prin parul negru si umed, un corp strain se aseaza langa mine si-mi spune ca trecut mult...mult de cand nu ne-am mai amestecat si n-am mai format soapte...rad infundat si in soapta marturisesc ca mi-ar placea.Un pisic negru se aseaza la pervaz si priveste la muscata uscata, isi face loc prin geamul spart si se aseaza langa pat.Il las spectator si incept sa-mi fac de cap cu timpul.Trec luni bune...si nasc iluzii chiar deziluzii. Muscata din geam a inverzit si motanul meu negru are acum sase pui albi. Parul mi-e tot negru si pielea alba iar el, uhm...el e metafizic, il vad plutind prin camera ...imi tot vorbeste de transcendenta si face semne nebunesti spre oglinda.Parul i-e lung, pastrand aceleasi nuante.Ma priveste sarcastic si-mi spune c-am imbatranit. Cu zambetul pe fata ma-ntorc spre el si-l indemn sa plece ...apoi un zgomot continuu, usor si monoton umple incaperea.Edifica soapte]

E nematerial.

Niciun comentariu: