duminică, 22 aprilie 2007

I wanna play a game...

[ am spus ca o sa scriu in fiecare zi...daca nu reusesc performanta asta...iertati-mi zilele in care lipsesc...dar apreciati ca intr-o frumoasa zi de duminica am mai multe idei :) ]
Am gasit un joc interesant la un blogger interesant :) http://botzo.blogspot.com/

Reguli:
1. Seteaza-ti music player-ul pe modul shuffle.
2. Pentru fiecare intrebare apasa forward (urmatoarea melodie).
3. Foloseste numele melodiei ca raspuns la intrebare chair daca nu are nici o legatura. (NU TRISA)
4. Poti juca jocul cu mai multi prieteni si la sfarsit fiecare sa vada ce a raspuns celalalt. E mult mai amuzant (spun din proprie experienta).
5. Dupa fiecare intrebare si raspuns adauga un comentariu scurt despre legatura care o vezi tu intre melodie si intrebare.

1.Cum te simti azi? Madonna feat. Abba - Hung up [ Time goes by so slowly....so slowly...]

2.Vei ajunge departe in viata? RHCP - Around the world [ God bless me ! :D ]

3.Cum te vad prietenii tai? Nate Dogg - Keep it coming [ nu stiu cum a ajuns melodia asta in playlistul meu...dar e cam asa : I can't stop, no not if I wanted too,I'm goin' to the mat with you,Be kicking up dust for you,One on one oh I can roll yo' hole crew,Let's take it to the concrete too,Leave you all black and blue...:)) ..lol :D ]

4.Te vei casatori? Activ - Liberty parade .... [hahahaha, ce pura coincidenta :-" ]

5.Care este melodia celui mai bun prieten al tau? M.S - Harap Alb....[ intr-adevar...povestea de la inceput :)) ...e basmofil el :)) ]

6.Care este povestea vietii tale? Iris - Nu te mai cred [ 90% adevarat...]

7.Cum a fost liceul pentru tine? Angel of darkness :)) ...yes...mai am 2 ani, poate o sa apara si varianta "Angel of light " :)

8.Cum iti vei face drum in viata? Pasarea colibri si Phoenix - Phoenix [ FIE SA RENASCA ! ]

9.Care e cel mai bun lucru la prietenii tai? D'luxe - White horse...[ poate white widdow :D ]

10.Ce melodie te descrie? Iron Maiden - Fear of the dark [ :)) ..superb..intotdeauna mi-a fost frica de intuneric :)) ]

11.Descrie-ti bunicii! Vama Veche - Andrei singur... [Usor-usor incep sa-nnebunesc...privirea mea se-ndreapta-n puncte fixe...parca au trecut 8ani, si nu 8 luni de cand strigam cu "am doar 18 ani,sunt nebun ,iubesc si nu am bani"....N-am mai visat de mult ca pot sa zbor si nu mai stiu exact unde e marea si ce culoare are..si sunt atat de multe cuvinte pe care nu le stiu...ce-i aia trandafir, sau muzica, sau plaja...ce e aia plaja? ..insa in ochii curvei ce-am vazut-o ierï..era drumul spre mare... ....it's kinda sad...true but sad]

12.Cum iti merge viata? Dj Project - Te chem [ Poti sa vii oricand...te chem, in lumea noastra... Pai, viata mea ..merge...ma rog..mai mult se tarsaie...la fel ca si pana acum :) ...astept Ziua de Sambata sa plec la mare..Vama o sa ma scoata din starea asta de cacao]

13.Ce melodie va canta la inmormantarea ta? Phoenix - Nunta [ evident...asta am cerut , curios...acum 2 ani, nu-mi schimb parerea]

14.Cum te vede lumea? Nelly - Let's get high [ no comment :D ]

15.Vei avea o viata fericita? Led Zeppelin - Babe, I'm gonna leave you [ prima melodie care a picat, nu avea titlu, si nu o mai auzisem in viata mea...era o housereala nenorocita fara cuvinte...se accepta sper :) ]

16.Ce cred cu adevarat prietenii tai despre tine? Escanor - Are you ready? [ yes I am :) ]

17.Cum te poti face fericit? N&D - Plang dupa tine [ hahahahahaha :)) ....mi-e rusine :)) ...hmm..revenind...fericita...neplangand dupa nimeni :)) ]

18.Ce ar trebui sa faci cu viata ta? Nicola - De ma vei chema [ =)) ..numai melodii melodramatice am :)) ...dar chiar nu sunt ale mele...adica...nu stiu cum apar in playlist...dau pur si simplu vina pe my brother :D ..oricum..e ciudat cum se potrivesc anumite chestii...sau cel putin asa ni se pare...oricum...pure coincidente...

3 comentarii:

botzo spunea...

nu exista coincidentze;)

Anonim spunea...

vai vai vai..

de la mine la botzo, de la botzo la tine..mai departe

botzo spunea...

radule:-$...ti-am mai explicat...nu tu m-ai facut sa fac testu;)...so nu e d la tn:P



app bri...unde e postu d azi?:)):P