luni, 23 aprilie 2007

5

Am promis la un moment dat un post cu cele 5 lucruri pe care nu le stiti depsre mine [ datorita lui Botzo scriu postul asta acum..pentru ca mi-a adus el aminte :)) .. ( Botzo - aflati mai multe despre el din postul anterior..unde veti gasi un link....catre blogul lui :D ) ]
Cum spuneam....5 ! 5 ....[ Da Doamne sa-mi vina idei cu alea 5 ..:D ]

1. Legat de obsesia cu matele negre...am prins un tic de "mmmrrrrrr" si "miau" care nu este foarte usor de copiat. Modul meu specific si individual de a-l spune il face foarte greu de reprodus. Este o combinatie intre...nepasare...e putin lasciv si vulgar, emana sexualitate :)) ....e interesant...

2. Am facut 5 ani de basket si apoi a trebuit sa intrerup din cauza unei probleme ce a dus la operatie ..la picior. Imi este interzis sa joc. Cu toate astea...:D ...inca bat mingea.
3.Am de 2 ani de zile un rocker spaniel auriu satanist care mi-a schimbat viata total [ si eu pe a lui, dar asta e partea a doua :D ]. Fiind o familie numeroasa...puiutul a imprumutat "calitati" de la fiecare. De la bunica a luat calmul, de la mama joaca...de la fratele meu..somnul...de la tata...hmmm...inca ma mai gandesc la bucata asta ...ah...comoditatea :D ..si de la mine...ce-a mai ramas. Ce a mai ramas? Pai....ultima data mi-a facut o gaura [la propriu] in mana...trageti voi concluziile...

4.Cu toate ca am fost un copil tinut din scurt, de la 11 ani m-au lasat singura la mare :)) ...singura...gen...tabara. Iar apoi , la varsta de 14 ani mi s-a spus : "N-o sa pleci singura in Vama niciodata...nici macar cu gasca de prieteni". Fie...am 17 ani fara o luna...de 2 ani ma duc cu prietenii in Vama :D . Oare si-au dat seama ca eu sunt ca Vama...hahaha....[ sincer....rad pentru ca nu stiu ce pixu' meu scriu aici :)) ]

5. O sa dau la facultate [ waw :)) ] ....dar inca nu stiu la ce. Medicina [ asta vreau de cand eram mica] ..sau fotografie...[ asta vreau de cand sunt fotograf :)) ...vai ce frumos suna :)) ] ma rog...mai...sincer...v-am cam aburit cu postul asta..si cele 5 pe care le-am scris...nu cred ca sunt acelea 5 de care vorbeam. Pur si simplu..nu am starea....si anii :)) ....o sa le scriu la un moment dat....serios...delectati-va cu astea acum...:)

2 comentarii:

botzo spunea...

niciodata nu vor fi ALEA 5...intotdeauna vor fi altele:D

Anonim spunea...

Acum mi-am dat seama ca lipseste "3"-ul :)