duminică, 11 februarie 2007

New post



Mai mult din obligatie. Sau nu. Asa simt. A devenit deja banal sa-mi cer scuze fata tine tine, si fara de cei citesc pentru lunga absenta...o s-o fac si acum.Pana la urma sunt om..imi propun sa renunt la anumite chestii..sa ma indrept intr-un fel sau altul...sa imi fie si mie mai bine si celorlalti.A trecut atat de mult ..incat...atunci cand am deschis pagina de internet ..si am scris in browser " coltude[]" ..nu mi-a mai aparut nimic...Abia am ajuns acasa...din Han. Baietii de la bar m-au parasit..eu venit persoane relativ noi...dar a avut cineva grija ..sa ma astepte ca in zilele bune cu un pahar de vin...un fost amic...una dintre persoanele cu care vorbeam cand eram trista sau doar sictirita de toate chestiile ...Stateam la masa din fata barului, locul meu ...si la un moment dat incepeam sa rad...de ei, despre ei...cu ei..dar radeam.A fost o seara mai speciala..in care am reusit sa evadez putin din monotonia zilelor mele de adolescenta ca carei parinti sunt putin prea grijulii...sunt plecati la munte...Au fost niste zile pline...intr-o zi am plans...intr-alta am ras ...apoi am fost trista...acum scriu chestia asta in blog..si habar nu am de ce..nu stiu nici macar ce scriu..spun tot ce gandesc in momentul de fata...Hanul...4 ore...1 cafea...doar una?!?!..una! ..si o portie de Poet of Tragedies..si de fotograful meu preferat - Alex, o portie de our best friend la betie...Dracu [ nu..nu ala negru cu coarne..un om..persoana reala..]...apoi niste priviri furate de a tipul din colt...care se prefacea ca e atent la prietena lui..dar de fapt imi zambea...apoi reactiile persoanelor din jur cand m-am ridicat in picioare si mi-am dat fusta lunga neagra jos...ei nu stiau ca eu aveam niste pantaloni negrii pe dedesubt...a fost fun...Dracula , luni incepe scoala....durex roz...fujiu' meu...no chef pentru desenat...STAI ! Suna telefonul...beep...mi-am uitat camera la fotograf...macar e pe maini bune. Prietena fratelui meu doarme la noi. Eu de ce nu pot sa-mi aduc pletosul acasa?!? Pletosul? Am gasit? Da...dar nu-i al meu..inca..de fapt..nici nu cred c-o sa fie. Am ratat Chicago...nu imi permit sa dau 350 de mii pe un bilet la teatru...mai bine revad Take, Ianke si Cadir ...ma costa doar 60 de mii..si primesc niste bucati de ras...chiar si a 7-a oara :) .Punkeri...de ce a ras Dragos la mine? Am ceva pe fata?!? OMG, un cos...ba nu...e decat o pata de la fard..nu m-am demachiat total...de lene. WTF, I mean..wtf..God..ce dor mi-era de expresia asta. Manele deasupra...am tras Saprosan pe nas...din lipsa de altceva. Macar nu era santal de portocale rosii si efervescente. Mi-e dor de mare. Am devenit goth ...mi-am facut poze in cimitir. Si apoi a trebuit sa le sterg. Norocul meu ca aveam 2 camere la mine. Gardienii sug cucu' ...asta sa fie clar. Un punker mi-a inapoiat pulovarul in seara asta. Il uitasem la el la masa. M-a lasat sa stau cu el pana se elibera alta masa.De ce eu pot sa intru intr-un local in care nu au voie persoane sub 21 de ani ?! si mai primesc si vin pe deasupra. De ce a devenit Hanul ce era pe vremea lu' tata..si de ce aseara era parcat un Harley in fata.De ceva timp..pe profilul meu de hi5...se uita numai dezaxati satanisti. Ma sperie.Ar trebui sa-l sterg. Am fost cu Silviu sa facem poze. Cine e Silviu? Cineva pe care tu nu o sa-l cunosti nicioadata...asta daca nu-l stii deja. Arata superb intr-unele...dar eu sunt mai frumoasa. Mult mai frumoasa:) . Am sex-appeal la caini...si prea multe idei pentru seara asta.Du-te sa te culci..narcisisto !

Niciun comentariu: