vineri, 2 februarie 2007

Absente...

Imi ramane de spus doar ca...am evadat! 2-3, poate chair mai multe zile . Am plecat pe plaja indepartata a mintii mele..si m-a izbit vantul..m-a trezit la realitate, dar am ramas cu tubul in spate..si cu o multime de intrebari.
Bri: vreau s-o vad pe Bri
Bri: cum e ea
Bri: total
Dragos: Bri
Dragos: total
Dragos: e
Dragos : k nimeni
Dragos : u've ever met
Dragos : dar
Dragos: se aseamana cu toti cumva
Dragos : personalitate puternica
Dragos : si duala sometimes
Dragos : can be
Dragos : soft
Dragos : or hard
Dragos : simple
Dragos : yet so complicated
Dragos : deschisa in gandire
Dragos : conservatoare cand trebuie
Bri: Bri nici macar nu stie ce inseamna cuvantul asta
Dragos : conservatoare?
Bri: da
Dragos : adik
Dragos : tii la vechile valori
Dragos : sunt
Dragos : multe d spus
Dragos : de vazut
Dragos : unele pe care le vei renega
Dragos : altele pe care le recunosti
Dragos: ai si defecte
Dragos: dar multe calitati
Dragos : ...te pot caracteriza
Dragos : k
Dragos : fiind
Dragos : a cat:)
Bri:...
Dragos : tu nu intelegi ca fascinezi ma...
Dragos : nu vezi,nu vrei sa vezi anumite aspecte, you're not perfect, nu esti dar nu ai nici o imperfectiune majora...

Imi lipseste ceva, defectul major...nu accept realitatea, m-am ascuns in cutiuta mea de carton, si e bine pentru ca este mereu soare , fie el si desenat cu creta, si sunt mereu flori si ingeri..si inimoare roz prin jur...mi-e frica..de ziua in care o sa vina furtuna si o sa-mi darame adapostul...unde o sa se duca visele mele?

Niciun comentariu: