miercuri, 6 decembrie 2006

A murit cineva?

Asa...alte cateva zile absolut banale...banal de grele ! Nu am mai scris de cateva zile, ce sa mai scriu...nici macar timp sa mananc nu am. Am strecurat cateva minute pentru tine...you're the only thing I care about ( blogu' ma ! ) . Ma enerveaza ca incep sa ma repet, dar...lista mea neagra, e din ce in ce mai mare, putine mai sunt persoanele cu care ma inteleg..si pe care le agreez. Pana si preaiubita profa de psihologie de care vorbeam in posturile anterioare ( vezi "13 Iunie") ..nu mai e asa iubita. Ma calca pe nervi.Si cateodata ma intreb, de ce pixu' meu stau si ma stresez? de ce trebuie sa imi pese ca ala din spate..mi-a reprosat ca nu l-am ajutat la extemporal? De ce sa il ajut? sunt nesuferita...putin mai mult nesuferita...N.E.S.U.F.E.R.I.T.A ! Si cad tot timpul in extreme...acum rad...in momentul urmator incep sa plang ..wtf..I mean..WTF ! Si ma mai enerveaza si faptul ca toti imi reproseaza mereu faptul ca am uitat sa iau creta/apa/nush..orice...nu conteaza ce ! [ era randul meu sa iau ...! ] ..efectiv nu am timp ...si nici tupeu sa le spun : faceti ce vreti ! eu ma duc sa-mi iau o cafea ! Cred ca trebuie sa te porti cu oamenii...asa cum se poarta ei cu tine ...tipa la tine...zbieri la ei ! iti vorbesc calm...le vorbesti si tu lor...normal [ ma exclud de aici...ca eu tip mai tot timpul..si e tot vina lor ! ]

Au inceput sa ma enerveze destul de multe chestii..SUNT BOLNAVA! AM FEBRA ...ma enerveaza gandul ca ma enervez cautandu-i mamei un enervant de cadou. De ce trebuie sa ii iau ceva? De ce stiu ca trebuie sa ii iau ceva? It's not my job...it's dad job...eu...ar trebui sa ma duc si sa imi cumpar creioane si blocuri de schite , lucruri care imi trebuie exagerat de mult acum.Si imi mai trebuie si o cafea....o dupa amiaza libera...si pletosul inexistent...de fapt...imaginar...chiar asa...v-am zis?!?....30 de mii un creion. Al dracu' creion...ce pixu' meu face de ma costa 30 de mii...?!?! Interesant este faptul ca pe moment nu am realizat ca ma costa ATAT DE MULT ! Dupa ce l-am achizitionat...cu zambetul pe buze ...mi-am spus : Iubita mea, esti o idioata ! :)

Am revenit cu picioarele pe pamant...si plina de o ironie amara...port conversatii zilnic cu constiinta mea.....sperand ca o sa imi fie mai bine...[ de fapt chiar imi este ] :


Eu:- Cine a mai murit astazi?
Ea:- Pai...iti mai aduci aminte de ...?!?
Eu:- Da...
Ea:- Pai..a murit, a facut infarct !
Eu:- Infarct?!?
Ea:- Da...
Eu:- Trimite-i condolenate ...si flori...nu stiam ca are inima !

Un comentariu:

Anonim spunea...

N.E.S.U.F.E.R.I.T.A.?... wtf ...I mean... WTF! - ca sa te parafrazez. :)

Tineretea e plina de fluctuatii. Fara ele, n-ai mai afla cum esti tu de fapt.

Cu toate astea pana la a te considera nesuferita e prea mult. Hai, recunoaste! :P