luni, 11 decembrie 2006

American Dream...


:coughing:..si jur...NU E VINA MEA ! Bolnava moarta...didn't went to school this morning...cred ca si din cauza faptului ca sufar de lene acuta. E inoperabil...am fost avertizata ca s-ar putea sa sufar de ea ..toata viata:...dar...sincer..nu-mi prea pasa...stiti de ce? Pentru ca mi-e prea lene sa ma gandesc la asta :)). E super haos in casa asta ! cainele ala nenorocit latra [ da..nu l-am dus la eutanasiat...m-a impresionat discursul profei de engleza care aproape ma implora sa ma mai gandesc....WTF...m-a muscat de mana...de fapt..mi-a facut o gaura in mana...wtf...I mean...WTF ! ]..il aud pe frati-miu care se cearta cu gagica-sa la telefon..privind problema sferii realitatii ! ( dooooh ! : ...WTF ...I MEAN...WTF ! ) ...: " in sfera realului era sa te duci acasa...asta tine de normalitate...sa te duci la Romana , deja iese din sfera normalitatii...e deja ..in cea a anormalitatii ."....mai e manelaru' de deasupra care sparge pereti in casa cu bormasina [ ii sparge de cateva saptamani..dar eu astazi...CHIAR AM AUZIT! ] ...normal..ca sa ii intre mai multi "prieteni" in casa ..si astfel...petrecerile sa fie mai ..ample ! ...si zgomotoase !

Chiar nu poate nimeni sa ma respecte si pe mine cineva..macar o zi?!? Nu sunt tot anul bolnava...!Atat cer...putina liniste macar acum !

Ma rog...tin sa fac si niste cereri..de exemplu...[ ca viitor doctor...care ieste ! ] ..puneti mana la gura cand tusiti ! [ nenorocitul/a care m-a imbolnavit pe mine..probabil nu a pus...v-am spus..nu e vina mea ! ]Ar trebui...sa aveti mai multa grija...Sunt mica..si ma imbolnavesc repede...firava..si foarte sensibila...merit mai mult :)...I'm cool, I'm special, I'm calm and beautiful ...si sunt bolnava ! "Vreau sa ma trezesc din somn intr-un pat de tip cu par lung, Sa-mi sopteasca:"Vrei un ceai?" Eu sa-i spun "Te iubesc!"."
"Esti chiar minunata
Dar cat de tare esti !?
E absolut fantastic tot ce povestesti
E foarte clar cat de mult te iubesti,
O singura problema
O sa sune ceasul
Si o sa te trezesti..."
E frumos ca visez...dar trist ca raceala nu-mi trece , si maine ma duc la scul. :

Un comentariu:

Anonim spunea...

i can totally relate over here
totally
except for the me being a future doctor thingie :)