joi, 16 noiembrie 2006

Tipic...


"Doar vicii, nimic anormal , caut incontinuu o iesire din banal"...ca de exemplu..ce-ar fii sa renunt eu la Han pentru ca sunt pedepsita...sa iti povestesc , bunul meu prieten blog [ mood apathetic =)) ...oh..I must be emo ! ] ...am iesit de la scoala si insotita de ceilalti doi camarazi [ 2 Alecsi :)) ] ..am plecat la o cafea...am baut o cafea si mai vroiam ceva. Ce sa luam? ..normal ! ... VIN.[ cu toate ca e scump...200 de mii..da-o dracu' ..doar sunt artist..n-am bani...:))...]...bem noi, toate bune si frumoase, Cargo pe fundal...eu cu creionul in mana [ apropos..mi-a iesit un portret destul de smecher ] ..se termina funu' ca nah ! tre sa ne caram acasa. Iesim din Han [ da ma...ala de pe Lipscani..o ard des pe acolo, poate prea des]..si imi suna telefonul . Raspund, preaiubita mama...

" - alo?
- unde esti draga?
- ah, la metrou.
- ah, bine
- ah, la metrou nu la dristor aproape de casa ci la universitate!
- pai si cand vii acasa.
- daca am noroc , ajung in 30 de minute, daca nu...in 40.
- bine, hai vino acasa! "

okei...nimic ciudat...finaly ajung acasa. Constat ca nu am cheia de la interfon...sun. Raspunde mama, dar nu deschide usa ..[ wtf ! ] ..mai sun o data " hellloooo, femeie , deschide usa ! " ...deschide [ ce greu a putut sa fie ! ] ...urc , rockerul meu spaniel auriu se bucura atat de tare incat se pisa pe gresie...o chem pe "mami" sa stearga pe jos, se enerveaza , nu de asta...am vazut-o de la inceput ca imi trimitea priviri fulgeratoare [ credea ca's beata =)) ..wtf ] ...si iese tata din baie. Ah , ca..."unde ai fost don'soara pana la ora asta [ e 22 : 30 omule ! ...ce pixu' meu ..asta in mine :P ] ..eu..ah..pai la o cafea. Cafea iti trebe tie??!?! Ai 16 ani ! [ eu..hello...mdeah...16 ani am in mintea ta ! ]..ai numai placeri? obligatii nu? [ tipic..mereu zice asta]...ca...de unde atata libertate?!?! cafea, cafea..dar nu puteai pe aici prin preajma?!?...tu iesi de la scoala si te duci sa bei cafea? ...esti imbracata de scoala? [ wtf..WTF aveam blugi si hanorac ! nimic aiurea..] ..revizuieste-ti comportamentul ! ..nu de alta , dar..imi fac griji pentru tine, cand o sa fii la casa ta si maritata si cu copii...o sa incetez sa imi fac griji , dar si atunci de asigur ca o sa imi fac griji [ extraordinar...mi-au dat lacrimile..NOT ! ] " ..intru la baie..n-am zis nimic..oricum..din proprie experienta stiu sa nu comentez...mai ales in preajma concertelor la care vreau sa ma duc [ SAMAEL ! ] .Ies de la baie..ma cocot in fata calculatorului...si scriu blogu' asta..mdeah..ati ghicit..acum. Toate astea s-au intamplat in ultimele 50 de min...in fine...a meritat. VINUL A FOST GENIAL !

Niciun comentariu: