miercuri, 15 noiembrie 2006

Constructii vs. Medicina...

O discutie cu un prieten...m-a intrebat daca mai am creioane..I mean, WHAT THE FUCK...acum am realizat! E Scump ! Foarte ! Prea Scump! Sunt Artist Dom'le si n-am bani...sa dau pe un bloc de schite, cu foaie nu foarte buna 90 de mii, pe un creion nenorocit..pe 1 ... 33 de mii si...pe o guma 60...[ ca deh! e plastica] .. CRIMA ! N-am bani..am 16 ani si toate sunt cumparate din banii mei ..in loc sa aspir la blugi DnG [ sau cum pixu' meu se scrie ] si la parfumuri mirositoare de fite...prefer sa dau banii pe ...un hobby...trist [ sau NU :D ] ..dar adevarat! Desenez, da...asa...mi-am adus aminte de o chestie acum...apropos de desenat. Intr-o zi..am iesit de la scoala [ bla bla..nu sunt in Tonitza , dar aveam tubu' de desen in spate ] ..si m-am dus la o cafeluta in Mes Amis[ smecheria aia de pe Lipscani de langa Ruine] ..am nimeri prost, era meci Steaua- nush' cine..whateva' ..da' normal..e tipic..eu mereu pic prost..... Inauntru, lume simpatica [ :D :-"] ..intru eu..nicio problema...barmanul.."-ah ne pare rau, nu mai servim ca este meci.". Mdeah, ce sa fac , ma conformez..si dau sa ies..aud in spatele meu.."- bei, si era draguta domnisoara de la constructii ! " ...WTF..nu m-a deranjat ca a comentat ceva..cat m-a deranjat faptul ca mi-a spus ca as fii la Facultatea de Constructii...eu..MEDICINA ! [ sau cel putin sper...sunt inca clasa a 10-a la un prestigios Colegiu din Bucuresti :D ].


Ma rog, sa revenim..cum ar trebui sa imi permit sa dau cam 500 de mii pe luna...cumparandu-mi creioane si foi. Asta daca vreau doar sa desenez in creion. Carbunele cu ce bani il mai iau...dar creioanele colorate...?!?..Yeah, yeah...meow, meow...:(

Niciun comentariu: