miercuri, 15 noiembrie 2006

Constructii vs. Medicina...

O discutie cu un prieten...m-a intrebat daca mai am creioane..I mean, WHAT THE FUCK...acum am realizat! E Scump ! Foarte ! Prea Scump! Sunt Artist Dom'le si n-am bani...sa dau pe un bloc de schite, cu foaie nu foarte buna 90 de mii, pe un creion nenorocit..pe 1 ... 33 de mii si...pe o guma 60...[ ca deh! e plastica] .. CRIMA ! N-am bani..am 16 ani si toate sunt cumparate din banii mei ..in loc sa aspir la blugi DnG [ sau cum pixu' meu se scrie ] si la parfumuri mirositoare de fite...prefer sa dau banii pe ...un hobby...trist [ sau NU :D ] ..dar adevarat! Desenez, da...asa...mi-am adus aminte de o chestie acum...apropos de desenat. Intr-o zi..am iesit de la scoala [ bla bla..nu sunt in Tonitza , dar aveam tubu' de desen in spate ] ..si m-am dus la o cafeluta in Mes Amis[ smecheria aia de pe Lipscani de langa Ruine] ..am nimeri prost, era meci Steaua- nush' cine..whateva' ..da' normal..e tipic..eu mereu pic prost..... Inauntru, lume simpatica [ :D :-"] ..intru eu..nicio problema...barmanul.."-ah ne pare rau, nu mai servim ca este meci.". Mdeah, ce sa fac , ma conformez..si dau sa ies..aud in spatele meu.."- bei, si era draguta domnisoara de la constructii ! " ...WTF..nu m-a deranjat ca a comentat ceva..cat m-a deranjat faptul ca mi-a spus ca as fii la Facultatea de Constructii...eu..MEDICINA ! [ sau cel putin sper...sunt inca clasa a 10-a la un prestigios Colegiu din Bucuresti :D ].


Ma rog, sa revenim..cum ar trebui sa imi permit sa dau cam 500 de mii pe luna...cumparandu-mi creioane si foi. Asta daca vreau doar sa desenez in creion. Carbunele cu ce bani il mai iau...dar creioanele colorate...?!?..Yeah, yeah...meow, meow...:(

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna ziua.
Daca va intereseaza efectul placebo, daca doriti sa stiti mai multe, daca aveti intrebari referitor la acest subiect sau daca doriti sa ne impartasiti din cunostintele sau experienta dvs. va astept sa va alaturati grupului.

Va multumesc.

Adrian

Efect_Placebo
http://groups.yahoo.com/group/Efect_Placebo