sâmbătă, 25 noiembrie 2006

Carboning...




Nu am mai trecut de multicel pe aici.Motivul : NFS Carbon si lipsa de inspiratie. De fapt nu mi-am dat seama pana acum ca si faptul ca sunt obsedata de joculetzul asta este un posibil post de blog. Am renuntat la pletosi, la muzica, la concerte, la cafeaua din Han, chiar si la mancare[ori mersul la baie : ].Singurul lucru pe inca il mai fac e alergatul in parc.[ dar doar 15 min : ..ce sa fac ..striga jocu' acasa].Cum spuneam...imi tunez masina...o mazda RX 8....ma intre cu tot felul de fraieri, drifturi, de viteza, e captivant. E decat pentru oamenii care abia isi asteapta masina [ aka. eu] ...restul...intrceti-va la solitare. Ma rog. Sa schimbam subiectul.




Astazi am stat pe acasa [ am zis si de ce ] ..dar...mai mult am stat pentru mama.Helping her with all the cleaning. Am facut chiar si niste fursecuri [ yeah..eu /:) ].Toti au zis ca sunt grozave [ na..au gustat cate unul ca sa nu ma simt prost] ..dar..curios...nimeni nu mananca :)) .I wonder why =)) .Eh, ii inteleg.Sunt super gretoase. Tata , ca de obicei....mananca tot ce "gatesc" eu [ probabil se teme sa nu ma supar si sa nu mai fac nimic vreodata ] :))...si de data asta..a mai cerut altele...in plus...foarte multe. And he's really eating them. : ..intrebarea este urmatoarea :

Sunt bune? ..si ceilalti nu au tupeu sa manance...sau...Tata le mananca din obligatie? :



Sper doar..sa nu se aleaga cu vreo toxi-infectie alimentara :.






Atat domne..ca ma asteapta NFS-u , n-am timp :))

Niciun comentariu: