vineri, 15 ianuarie 2010

Sesiune

O sa incep cu un " Hai la multi ani 2010 ! " , asta fiind primul post de pe anul ce abia a inceput...
(IAR) Regret ca nu am mai scris, lista cu prioritati s-a modificat drastic.
O sa incerc sa fac o recenzie ultimei perioada pentru ca a fost una foarte incarcata atat din punct de vedere emotional cat si "material" ...aici cu sensul de "palpabil didactic " :)).
In fine, o sa incerc sa o iau cronologic, dar nu promit c-o sa-mi iasa.
Here I go. Facultatea de Medicina + Bri = Love ( + sau Durex, depinde de preferinte) but means that Bri has no time left for sleeping or going out or having a social life :)).
Nu pot sa declar oficial deschisa sesiunea de examene ( care incepe astazi, vineri , 15.01) pentru ca la noi e tot timpul sesiune :)). Examene diverse au fost tot timpul semestrului, unele mai placute, altele mai putin placute, iar cei obisnuiti din liceu cu note foarte mari ( si cazul meu) au suferit un soc teribil la aflarea primelor note la Biofizica/ Biochimie sau colegele...
Nimic nu mai e asa cum stiam in liceu. Sunt situatii noi, conjuncturi diferite, profesorii nu mai sunt atat de apropiati de studenti cum erau cei din liceu. Da, intr-adevar, sunt si exceptii, fiecare profesor avand unul sau mai multi favoriti, in rest..toti sunt absoluti egali ( mai ales in fata notei 4 :D ).
Cred ca asta este de fapt un post mai mult general si datorat constiintei mele care m-a indemnat sa scriu in seara asta , avand in vedere ca a fost abandonat de prea mult timp.
Adevarul este ca aveam niste subiecte destul de interesante de dezbatut ( chiar daca erau intr-o oarecare masura triste) dar m-am gandit ca nu este cazul, eu fiind nedormita de 48 h ( este de apreciat totusi ca stau treaza tocmai pentru a scrie postul asta...just kidding :D ) si nici nu as vrea sa imi provoc vreo stare de tristete sau melancolie avand in vedere ca finalul zilei a fost unul placut ( nota 9 in ultimul colocviu la anatomie nefiind una de aici-de colo). Greu, mult, obositor, stresant, cu momente in care ti-ai dori ca timpul sa se dilate pentru ca volumul de informatii nu este compatibil cu ziua de 24 de ore. Cateodata te mai apuca un plans de nervi si de stres ( cred ca mai nou este singurul mod de eliberare - muzica buna ne mai existand si alte activitati fiind imposibil de efectuat avand in vedere ca toata lumea invata :D ). Satisfacatoare ! Iti salta inima cand vezi rezultatele unei munci psihice asidue , care dureaza de luni si care va mai continua 5 ani...sau cine-dumnezeu-stie cat...
Ma retrag pentru ca oboseala si-a pus amprenta pe mainile / ochii mei si nu mai reusesc sa leg cuvintele intr-o maniera dorita, aceasta lasand de dorit :)

[ am asa o vaga impresie ca e scris putin ca fortat, formal...altfel? Oare ma schimb?]


Noapte buna !

2 comentarii:

Daniel spunea...

Buna! As avea o oferta pentru tine... Vad ca ai niste articole superbe.. dar chestia negativa este ca nu ti le citeste prea multa lume (scuze de descurajare) . daca vrei te pot ajuta ca articolele tale sa fie citite de mai multi oameni si sa fie mai comentate. Te poti muta pe blogul asta : http://cercetari-cosna.blogspot.com unde si eu am fost acceptat asa ca astept un raspuns din partea ta. 0742 897 699 (telefon) ; daniel_96_rapid (id de messenger) pa pa

ana@.fotografnunti.org spunea...

Ai cam ramas in urma cu notiunea timpului,sau ma rog nu i mai postat nimic pe blogul tau de un car de vreme.....