luni, 6 iulie 2009

Voilà c'est fini !!!

Gata si cu BACul. A fost o perioada stresanta si nu as mai vrea sa mai trec inca o data prin asa ceva, dar in acelasi timp a fost special...12 F fiind recompus pentru o ultima data.
O sa incerc sa fac o recenzie la ceea ce s-a intamplat in ultimele 2 saptamani.


-Prima proba, cea la romana Oral a fost ok, nu pot sa afirm ca a fost nici usoara ..nici grea. Comisia nu foarte placuta, am reusit un 9.5.
-La Engleza oral ...10 a fost usor de luat.
-Romana ( scris) , a fost mult de notat , prea putin timp la dispozitie si o groaza de idei ramase in urma ..cel putin asa mi s-a parut mie. Am luat 9.7
-Geografie . Subiectul III, punctul E ( aveam de calculat niste densitati nesimtite ) a fost cel care a dat cea mai mare bataie de cap tuturor elevilor. Mie mi-a adus un 9.55 .
-Sociologie. Ma temeam foarte tare deoarece o lasasem la urma si nu-i acordasem o foarte mare atentie. Am luat 9.95
-Si ultima proba ... a fost Matematica. N-a fost nici foarte bine ..nici foarte rau...nu pot sa afirm ca a fost greu sau usor. Am luat 8.05

Media generala :9.45 . Destul de buna pentru a-mi garanta un loc la o facultate care pune pret pe media de la Bacalaureat.

In alta ordine de idei, ar fii multe de spus privind sistemul de invatamant...de reprosat celor care au "organizat" bacalaureatul si celor care s-au ales cu "foloase"de pe urma acestor examene de interes national. Au fost avantajati cei mai putin pregatiti, au luat note mari toti cei care nu prea se ocupau cu practici din astea "educationale" dar na..."traim in Romania...".

Un comentariu:

Michael Krieger spunea...

Si unu care beneficiaza de pe urma "oganizarii" iti poate lua foarte usor locul la facultate.
Tocmai pentru ca.. Romania.
Felicitari pentru nota. Tu sa fii multumita, ca eu sunt oricum foarte mandru de tine ( :x )
P.S.: Te rog eu din suflet, actualizeaza-mi si mie link-u in Blogroll.

Pup :* :}