marți, 23 iunie 2009

Nu stiu de ce, dar m-am tot gandit zilele astea la pagina asta si la faptul ca obisnuiam sa scriu constant. De ceva vreme incoace am cam abandonat-o in detrimentul altor activitati mai "interesante" daca as putea spune asa...
Daca regret? Uhm...nu . Nu prea mai regret nimic lately. Se intampla cum se intampla pentru ca eu am ales sa se intample asa. In fine, azi nu amd e gand sa imi aleg cuvintele si nici sa scriu intr-o forma cat mai plastica si placuta tuturor. Voi scrie azi fix cum voi simtii pe moment...cu expresiile venite pe moment. N-o sa va protejez de nicio rautate rostita :)
Dupa cum majoritatea stiti deja...de ieri, adica 22 Iunie , a inceput oficial Bacalaureatul 2009, examen sustinut de toti elevii ce au promovat 12 clase.
Structura :
22-23 Iunie - proba orala de Limba Romana
24-25 - proba orala de limba straina
26 - proba scrisa de Limba Romana
30 - Geografie /Istorie
1 Iulie - Sociologie / Logica/Psihologie/Filosofie/Economie
2 Iulie - Matematica/Sport ...nu mai stiu.


O sa scriu notele de la fiecare proba aici...
Asadar...Oral Romana : 9.5 ( o nota de 9 si una de 10 ) . Comisia 2, Sala 22, biletul 20 ( Kogalniceanu , Muntenia si Moldova). Nu am fost incantata de rezultat avand in vedere ca am stiut...ulterior am aflat ca a fost o singura nota de 10 la comisia mea...nu are nicio importanta...as fi putut lua si eu una...in fine. O sa vad cum se desfasoara restul probelor...

Am o stare proasta de ieri din momentul in care am iesit din sala...sunt foarte moale si fara vlaga.Am o stare H.I.M. ... Astept sa se termine totul pentru ca deja stresul e prea mare.

Niciun comentariu: