joi, 27 martie 2008

Eight years.


Se intampla de fiecare data cand revad un film. I just can't stop dreaming with my eyes wide opened. What if...
What if I'm only dammed to be just another supid fan. I'm not talking 'bout compability, it's just a fact...I think he's only an obsession. I hope he is only an obsession. I know I will get over it...in a couple of days. Or at least...I hope. It happens everytime. Asta a fost a 20-a oara. Daca stiu replicile? te intreb...tu stii sa respiri? Ti-am raspuns. It's been eight years since I first saw him...I mean...seen the movie. Eight years of obsession. Still...it doesn't matter. Cred ca toate lucrurile sunt cu un scop pe lumea asta. Nu vreau ca nimeni sa se simta prost in urma postului. Vreau sa ma simt eu mai bine. Poate o sa-mi treaca. Vreau o solutie reala.

2 comentarii:

Unknown spunea...

hm... destul de vad. e vorba depsre un film, da` cine omu` din poza ? si... care e faza cu el ? te uiti la film de fiecare data pentru el, nu ?

Anonim spunea...

E vorba de acelasi film si acelasi om , de fiecare data. Asta daca ii poti spune om. His name is Gerard Butler si cred a au fost nenumarate posturi in care am speciicat ca e actorul meu preferat. Te pup, Bri