luni, 28 ianuarie 2008

Ros-Albastre


Nu, nu ma refer la sufletele fanilor echipei steaua [ scris cu "s" mic tocmai pentru a va demonstra cat de mult ma intereseaza.In fine.] ci la culorile noilor noastre uniforme. Pardon! Ale uniformelor Colegiului National Cantemir Voda. Stiu ca ma invidiati, chiar din toata inima !

Inteleapa decizie a fost luata de catre inteleptul nostru director. Si cu asta am spus tot.

Abia am aflat, abia au aflat si-ai nostrii. [ oricum...nu ma mira sa aflu ca mai exista specimene care habar n-aveau . Vezi cazul de la balul bobocilor in care o "superba" don'soara nu stia cine pixu' meu e statuia din curtea liceului. ]. Alegerea uniformei s-a desfasurat in modul urmator :

" El stupido: Buna-ziua dragi colegi, ma aflu astazi aici pentru a va pune la curent cu ultima mea geniala idee, si anume..."hai sa le punem in pOla mea uniforme la descreierati, ca sa nu mai umble cu buricele la vedere/ suvitele colorate prin par/ esarfe la gat/ culori idioate/capete de morti atarnate de cur/lanturi si alte minunatii" [ ok ! totul e ok, plm...zic ca na...pana acum au fost uniforme, ca suntem prestigiosul colegiu, toata lumea stia vechea uniforma grena , cu cravata, vesta si pantofiori negri.]

Profesorii : mhhh...
El stupido : (ridicand minunatia ) ...aceasta este noua uniforma ( WTF ?!?! e decat un rahat de tricou..daca asta numesti tu uniforma, eu jur cu mana pe inima/Biblie [ in functie de credinte] ca am OO ! )

Profesorii : Hahahahahahah!

El stupido : Sper ca va place, va fi purtata si iarna si vara [ Hahah, WTF ?!?! I mean...WTF?!?! e cu maneca scurta smart ass ! ]...vara pe pielea goala iar iarna peste pulover.

Profesorii : .....

El stupido : Elevilor le vor fi luate masuri si vor putea alege singuri cate produse vor dori ...[ yeeeey ! visul meu de-o viata ! ]

Profesorii : Bai...asta vorbeste serios!?!?

El stupido : Materialul, dupa cum puteti observa este...plastic , deci, vor putea fi spalate foarte usor si la fel de usor se vor si usca ...

Profesorii : :blank:

El stupido : ...Iar pe tabla...exista mai multe mostre de culori pe care va invit sa le votati...

Profesorii : : blank:

El stupido : ..mie personal imi place acesta...rosu cu albastru , aducandu-mi aminte de echipa mea de suflet de fotbal, si pe care...de astfel l-am si ales. [ evident, tinand cont de parerea tuturor...adica...a lui ! ]. Pretul tricoului este de 35 lei , adica 350000 mii lei vechi. Invit dirigintii sa anunte elevii si sa stranga de urgenta banii. Cu aceasta , declar sedinta inchisa, va multumesc pentru participare.

Profesorii : : blank:."


Asta ca sa nu imi mai aduc aminte [ La dracu ! ca asta fac acum ...] de zilele in care dumnealui se posteaza in fata clasei, asteapta cu zambetul pe buze sa se faca liniste si incepe cu vechile prelegeri :

" Calculatoarele noastre sunt de ultima generatie, cele mai bune ! Mai bune decat la NASA !!!"

sau...

" Va fac piscina ! da, da..aici in curtea liceului !"

" O sa aveti cantina ! Si biliard " ...si mereu am uitat sa intreb " Dom' director, cine ?!? Noi...sau copiii nostri?!? Sau copiii copiilor nostri?!?!?"

sau...ah, la dracu ! nu-mi mai vin idei acum...ma rog, intrebarea mea e ... Oare o sa ajungem in asa hal incat sa ne caute cu GPS-u prin liceu?!? O sa facem educatia fizica in piscina?!?! In pauze o sa facem un biliard?!? Sedinte SPA??!?! de ce pixu' meu nu ma mut la liceu?!?!

Poate ca ar trebui sa incetez, pana la urma...liceul , pardon ! Colegiul e intr-o continua ascensiune...spre dezastru.



La dracu !




2 comentarii:

Unknown spunea...

Colegiul e intr-o continua ascensiune...spre dezastru.
NU cred ca o putea spuen altcineva mai bine decat tine. De la un idiot cum e >El Stupido< la ce pana ta te astepti ? Partea buna este ca mai avem putin si terminam liceu`. Partea proasta e ca inca nu l`am terminat... :| i hate that dumbass... :|

Sagy, spunea...

:)) Oki.. si cum arata uniformele astea... in ce urbe spuneai k e Colegiul:D?