sâmbătă, 17 noiembrie 2007

Pentru Dargos

Toate pentru tine.

"Adevarul e ca m-am straduit mereu sa nu recunosc ceva: sunt un om trist. Am preferat sa confund dragostea de viata ( reala, dar egoista ) cu natura mea intima." Sa spunem doar ca....pentru a construi increderea e nevoie de ani intregi, dar pentru a o destrama...e nevoie de doar cateva clipe. Speram sa nu se fi ajuns aici...asa de curand.Nu cred ca are rost sa imi cer iertare pentru anumite lucuri pe care numai noi le stim...[ dar pentru cititori...rog a fi luata ca atare, ca o generalizare.]sau sa recunosc public ce am facut si ce nu. Si as fi ipocrita daca as spune ca orice s-ar intampla ... ma intorc de fiecare data la tine , pentru ca stii, pentru ca stim amandoi ca pana acum nu am calcat niciodata stramb. Stii pentru ca-i cunosti , cat de putin, pe cei care mi-ar fi servit mie drept..."evadare" . Ma straduiesc...si "Am avut norocul să aflu că dragostea este unicul adevăr important şi absolut, într-o viaţă care nu ne dă decât daruri relative. Şi n-am fost ipocrit. Am iubit şi eu". N-as vrea sa devin in ochii tai o simpla eroina de film/carte care sa sfarseasca prin a pierde totul. Socotesc dragostea pentru varsta de 18 ani. "N-am înţeles că tot ce nu am iubit la timp,am pierdut." . Acum iubesc la timp si cred ca inca nu am pierdut nimic...sau cel putin...sper.

Şi totul pentru dragoste şi nimic pentru recompense.

Un comentariu:

Alex spunea...

prefer sa-ti spun live ce ar trebui sa contina commentul asta decat sa scriu aici cuvinte care citite nu transmit nici macar o farama de sentiment fata de cele rostite ...