vineri, 31 august 2007

Continuare

Adaug alte cateva lucruri pe care...majoritatea, nu le stiu despre mine.

1. Mi-e frica de vampiri
2.Ma trezesc noaptea din somn...fredonand melodii.


Insemnari de Vacanta sau...Norii de frisca.

Văzduhul seminţe mişca
spre ţinte doar undeva-n mituri
întrezărite.
Şi-n timp ce tu surâdeai, ca-n rituri
ţi-am pus un sărut în mijlocul palmei
-niciodată tu nu vei afla!
-ţi-am pus un sărut în calda paloare din palmă
pe linia vieţii, ce se-alegea.

Poezia lui Blaga se apropie cel mai mult de starea din ziua aceea, pe lungul drum de la Tg.Mures . Cred ca vorbeam...mai exact...de un Cumunolimbus [ se refera la norii aceia masivi, albi, care se lovesc cu masele de aer reci ] sau...de o febra interioara cu toate ca in urmatoarea jumatate de ora ploua abundent. Cu picaturi mari si reci astfel incat geamurile masinii...devenisera opace. Spun ca e destul de greu sa te concentrezi ...sa te gandesti la masele de aer atunci cand alte doua lumi, care zac cu tine in masina...incearca sa lege o conversatie..in care esti...nevoit inclus. Am strans cateva idei, pentru ca ulterior...spre surprinderea mea...imi zburasera din minte.
Soseaua era goala...si uda. Nimic mai incitant , pedala de acceleratie era tinuta sub control...evident nu eram eu la volan, ci cineva care a renuntat de mult la ganduri macabre si triste...sau poate n-a renuntat nici acum...dar macar trebuie sa se prefaca pentru ca mai e cineva langa el. Iar eu...nu trebuia sa ma gandesc la asa ceva...avand in vedere ca acasa...in Bucurestiu' asta gri...si murdar..ma astepta cineva. Trebuie pastrata o oarecare aparenta chiar si fata de persoanele cele mai apropiata, pentru ca apoi sa nu se simta vinovati de purtarea odraslei. Asadar..nu mi-am permis sa ii rog intr-un mod jignitor si vulgar sa taca. Am continuat sa ma gandesc...la Cumunolimbusu' meu..si la norii de frisca.
Apoi totul a revenit la normal. M-am reindragostit de aparatul de fotografiat, am realizat ca ...nici macar acum, nu-l cunosc asa cum ma cunoaste el pe mine :) A imbatranit, dar face HDR-uri , ii mai scartie rotita de focus cateodata...c'est la vie :)
Iar acum...nu stiu, ma pregatesc pentru o alta serie de mase de aer rece...o sa am posibilitatea sa le fotografiez...plec in Sibiu pentru o saptamana...o photosession cu batranul FujiFilm :)


In alta neordine de idei...
Frica de vampiri este irationala si puerila, dar este. Nu-mi pot explica fenomenul, mai degraba nu vi-l pot explica voua..but here it goes....libido-ul meu spune altceva decat creierul :))

Melodiile noptii...de ceva timp...dar abia azi-noapte am realizat. Tin un adevarat concert pe langa vesnicele aberatii despre metafizica si chiar referitoare la existentialism. [ wtf, I mean...WTF!?!? ] ...asadar,
"'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change..."
...daca nu va zice nimic....va spun eu...Guns'n'Roses - November Rain, prima strofa mai exact. Nu, nu m-am gandit la ea inainte sa adorm, nu am patit nimic pe plan sentimental...ma rog, nimic rau...iar zilele astea, nu, nu am trairi de genul.
Am vazut ca lumea simte o oarecare repulsie fata de persoanele care le copiaza si mi-am amintit cum m-am simtit eu cand mi-am gasit la o persoana apropiata mie ...ideile. Citez .." plina de o mandrie exagerat de mare" , chiar deloc. Acum este...amuzant...mai degraba trist...ca persoana aceasta apropiata mie...a gasit la o alta fiinta ideile ei...care erau de fapt ale mele. Concluzionand...daca ea se simte mandra de ele...eu ar trebui sa ma simt de doua ori mai mandra?! Cred ca se transmite...sunt un Eminescu prozator al vremurilor noastre, mare amator de Cumunolimbusuri. Punct.

Niciun comentariu: