luni, 2 iulie 2007

Week-end in unu...


Impartind casa cu singura companie...cainele.
Astazi singuratatea s-a sfarsit..."stapanii" casei s-au intors din mini-vacanta din Vama Veche , mai activi si mai cu gura pe mine decat niciodata. Macar acum o sa stau mai linistita si nu va mai trebui sa am grija de caine...oricum...dimineata a inceput frumos.
09:50 ...am deschis un ochi...am privit the new snowboard...big fucking smile on my face ...deja ma vedeam pe partie, visez ca in orice moment sa inceapa sa ninga si sa ma dau... yeah, sweet dreams.
Am inceput sa fredonez niste refrenuri aiurea...pe care, mai mult ca sigur...o sa le pun pe player pentru la iarna.
[Here you go...some titles :
Fatboy Slim - The rockafeller Skank
Prodigy - No good
Young Rome - After party
Kid Rock - Fuck off
Eagle Eye Cheryy - Save tonight
Kid Rock - Devil without a cause
Nelly Furtado - Turn off the lights
Marilyn Manson - Heart Shaped Glasses
Guano Apes - Lord of the boards [ curios...da! o voi pune pe player chiar daca nu au fost numai amintiri placute pe melodia asta :D ]
Gym Class Heroes - Take a look at my girlfriend

...ma rog...:D ]

...mi-am scos cainele afara...si in momentul de fata...zac.
O sa zac in continuare pana la urmatorul post...it's a promise. [Stiu ca "postul" se termina in copac...dar prefer sa nu aburesc la modul nasol ...better days will come ! ]

Niciun comentariu: