duminică, 15 iulie 2007

Patratele

Nu mai atac si nici nu mai descriu idile. Oficial "Starea vie" e preferatul meu.
Cred ca am realizat ca "pletosul" ala pe care il asteptam...e de fapt "pletosul" [ mai mai sau mai putin :) ] fiecarei fete.

"off-topic" : Botzo mi-a sugerat sa explic minimalistilor la ce refera "efemer" [ adica ce inseamna....I think :D , geez, cultul Emo isi pierde membrii :D ] .
Efemer inseamna care trece foarte repede, trecator, de scurta durata.
In legatura cu postul anterior...pentru ca aseara eram foarte obosita si am uitat sa specific...m-am intors din Vama. [ cred ca asta spune tot]

Revenind la pletos. Da, ma rog...atat aveam de zis. Era plina Vama de pletosi . Not. Si aia care erau, erau horror. [ ce de idei am azi : ]


Atat. E ultimul post de aberari. I promise. O sa vin cu un review pentru faimoasa Liberty Parade.

2 comentarii:

botzo spunea...

eu m-am tuns...nu vrei sa stii kte amenintzari cu moartea am primit dup-aia dak ma mai tund vreodata:))

auzi...voi vreti "pletosi"...da' noi ce vrem?:))...pletoase sunteti aproape toate:))...

de fapt voi va vreti "pletosul" la orice varsta...noi ne schimbam preferintzele odata cu varsta...e k la mashini:))...mama kt am aberat...putea sa iasa si-un post din asta

botzo spunea...

asteptam review-ul:))