miercuri, 20 iunie 2007

Posturi fara viata...

...si fara chef de viata, pline de sictir si de plictiseala.
Cand ma stresam la scoala...vroiam in vacanta, acum in vacanta ...ma stresez ca vreau inapoi la scoala...cine ma mai intelege? Daca nici macar eu nu stiu ce vreau...am intrat intr-o transa destul de ciudatica in care nu am nici macar idei, nu stiu sa desenez...aparatul imi e uitat pe un raft...idei de posturi cu tenta sexuala nu mai am...am renuntat pana si la ironicitate. Sigur,sunt bolnava. Si uneori incep sa rad de una singura...de mine, si rad minute in sir...gen...proaspat intrata in sevraj. E greu de explicat senzatia.
Nu am mai iesit din casa din ultima zi de scoala :) ...sunt posedata...de lene :D. Dar un tip de lene letala, perioada de incubare a virusului difera de la un tip de temperament/caracter la altul. de exemplu...eu am contactat boala la varsta de 6 ani cand m-au dus ai mei parinti la gradinita...s-a manifestat in diferite moduri [ in primele stagii ] cand am inceput scoala generala...in clasele 5-8. In clasa a 9-a a inceput sa apara semne mai clare ale bolii iar acum...in clasa a 10-a..si la sfarsit...boala a atins apogeul. No way going back. Mi s-a spus ca nu se trateaza si ca va trebui sa continui in modul asta pana o sa moara...viata sociala...also known as [ in cazul meu ] ..Intrarea La Medicina . Ma credeti sau nu...chiar si acum rad, in momentul acesta, la 23:04 , intr-o zi de...19? 20 iunie...[ am pierdut notiunea timpului in ultimele zile ] . Pentru mine...timpul este relativ :).
Intru la dus. " Ies in 2 !!! " ...si apoi apar dupa 2 ...ore. Afterall...nu am specificat 2 ce...Nu?!?
Spuneam la un moment dat ca m-am apucat de TaeBo ...[ daca nu spuneam, spun acum] . Am la ac tiv...1 luna si ceva. Ma rog...irelevant. Ideea e ca...de cand a inceput vacanta, si au aparut din nou mai intens semnele bolii...au aparut si chiulurile de la antrenamente. [ nu am chiulit la liceu...macar sa recuperez acum :/ ]. De la o sedinta de 45 de minute...ieri si azi [ m-am trezit ieri dimineata cu o motivatie destul de...motivatoare :-" ] ...am redus-o la ...15...resprectiv ...20 de minute. Parintii mei nu stiu de boala... asadar m-au rugat sa o las mai moale...caldura...alea alea...eu, normal..ii ascult. V-am cam aburit in postul asta cu aglomerarea de idei...incercati sa faceti fata...:D
Am o melodie pusa pe repet de cand m-am asezat la calculator [ circa 2 ore ..timp in care m-am gandit ca sunt nesimtita ca n-am mai scris asea...ma mustra constiinta ] ..nu spun /scriu numele melodiei..pentru ca nu pot sa-i fac reclama [ pe dracu ! mi-e rusine :)) ] dar stiu doar ca...fiinta aia...are cea mai mare dreptate...

Important e sa tii minte ce trebui sa uiti
Eu as spune ce`i pe bune si ce nu`i perfect,
Dar ma tem ca o sa ma intelegeti corect.

Daca ma`ntelegi... da` daca nu,Nu te`ntrista! [ pentru ca sincer...nici eu nu ma inteleg ]

2 comentarii:

Raluca Ilie spunea...

cred ca prin postul asta demonstrezi ca nu ai renuntat la ironie :)...poate nu esti mereu fericita cu tine dar asta nu inseamna ca trebuie sa be so hard on yourself...teoretic doar tu poti sa "te vindeci"...

Anonim spunea...

pfff de cand n-am mai citit blogu taaaau.. sa-mi dai si mie mel asta de care ziceai ;))
vindecarea o sa vina someday somehow..
app.. i miss u :(