marți, 8 mai 2007

Nimicul :)

Il invit pe Botzo sa dezbata si el problema...
Cred ca postul de azi o sa fie despre nimic...ma rog, despre faptul ca nu stiu despre ce as putea sa scriu acum , aici...in ultima perioada de timp...nu s-a schimbat absolut nimic la mine...la modul meu de viata [ ce haios suna :)) ] ..mai rau. Sunt chiar mai antisociala/depresiva/plictisita ...and Co. decat inainte... "milk and toast and honey, make it sunny..." ...privind problema asa...sunny e..., am inlocuit milk and toast and honey...cu orez si snitele vieneze de pui...astazi.
" But didn't he blow my mind..." ....he? Who's he...no "he" in my life now :D....sper pentru o perioada indelungata de timp. Imi ramane timp pentru fotografie, blogul asta....scoala....pentru plans?!
Imi permit sa imi amintesc putin zilele de la mare...[ pentru ca postul e despre nimic...si pot sa aduc vorba despe toate "nimicurile" mele ] ...spunea cineva la un moment dat [ Oanza] ....ca.."sunt zile in care marea are suflet" ...well...she does...are intotdeauna. Daca ai noroc...si stii sa asculti...iti sopteste anumite lucruri...anul trecut imi spunea ..." va sta bine impreuna" ...pe 1 mai mi-a spus .."esti proasta...dar eu sunt mare ...asa ca ai si tu loc..."
Chiar sunt...inca un pas pe scara evolutiei pentru ca am recunoscut...inca un post la aiureala aici....inca o zi.

5 comentarii:

botzo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
botzo spunea...

ce ma enerveaza k nu pot sa dau comment blank...cu nimic:))...ti-am zis si pe mess...nimicul e al 2-lea lucru de kre sunt sigur in viatza...dupa moarte:D...moarte kre de altfel tot un nimic e...probabil k dupa ea urmeaza tot nimic...moartea...de ce e atat d fascinanta moartea(cel putin pt mine)?...de fapt e fascinanta prin ce urmeaza dupa ea...la ce se asteapta fiekre sa urmeze...toti isi imagineaza lumea de apoi altfel...si pana la urma ce urmeaza dupa moarte?...tot nimic...
dar sa revenim la viatza...ce e viatza?spatiul dintre nastere si moarte?ce se intampla in timp ce-ti faci planuri...kre raman doar planuri?...deci viatza e si ea un nimic...marfa asa:-?...
dar ce inseamna marea?cafeaua de dimineatza?un skol draft in antic?o convorbire la telefon pana la 4 dimineatza cu persoana iubita?intelesul din priviri cu blana?o partida buna de sah cu nikita?o floare daruita din suflet?...pt altii inseamna fix...nimic...

Anonim spunea...

am reusit sa simt asta iar acum cateva zile.. in care stateam pe plaja.. si o ascultam.. si speram k ea sa ma vindece.. asta vroiam sa aud.. k totul se va schimba la intoarcerea in buc.. dar n-a fst asa.. sa speram k la vara, cu putin noroc va fi mai bn :)

cat mai lunga sa fie perioada cu "no he in my life"

botzo spunea...

ba...da' ce-aveti ma cu baietii?:))...dak e unu pe placul vostru dc nu?poate o sa-l ratati pe THE ONE:))

botzo spunea...

wow...i have my own label on your blog:">:))