joi, 17 mai 2007

Mrrr [ rau]


Mrrr...pentru ca "cineva de la blogspot vrea sa faca o caterinca bolnava de tine" ...adica de mine, si in loc de 18 mai ...postul meu e pe data de 17 mai : ..ma rooog :S
Si pentru ca e efectul "de turma" available mai nou [ chiar e de cativa ani buni... dar, ce conteaza ?!?!] ..o sa iau stafeta la leapsa de la Botzo si o sa scriu si eu...

Cele 50 de cuvinte ale mele:

Penalitate, Ura , Hinduism, Obscen, Sila,Pueril, Liceu,Pisica, Negru, [ imi vine de mai multe ori "penalitate " in minte]...Boxe, Miau , Aparat, Film, Poza , Sony, Telefon, Muzica, 2Mai, Plete, Poeti, Cartofi, Prajiti, Nesimtire, Ironie, Ignoranta, Dracula, Par, Lung,Start,Stele, Blog, Cafea, Biscuiti,Toale[ a se citi "Tzoale"] , Piscina, Baloane, Parc, Cd-uri, Teza,Psihologie,Biologie,Medie, Cantemir,Piele,Geanta,Discheta,Crema,Laptop,Prison,Break.


+ am sa mai adaug de la mine inca cateva...care au fost definitorii pentru ziua de azi : Michael Scofield,6, Depresie,Camasa,Newton...Pui, Eu.

3 comentarii:

botzo spunea...

asta apare tot pe 17:-?...puteai sa scrii 50 de lucruri...nu neaparat cuvinte:P...de ex..."cartofi prajiti"...putea fi considerat un singur lucru...
ms pt precizarea tipului d "mrrr"

botzo spunea...

asteptam postu pt "19" mai:))

Anonim spunea...

michael scofield .. prison break :x :)