miercuri, 18 aprilie 2007

Doamne IARTA


WTF, I mean....wtf?!? ...Pai...Duuuamne iarta-ma dar nu ma pot abtine de la comentarii..."Pacatele semenilor nostri sunt postate, mai nou, pe internet. Si unii dintre ei chiar spera sa-si gaseasca iertarea, spovedin- du-se on line. Mai mult, sunt si preoti care ii incurajeaza pe credinciosi sa dea un dublu click pe Dumnezeu...". Da-ma dracu.OK...am inteles la momentul respectiv BSR aka. Biserica Satanista Romana, care avea forum si...o vasta varietate de membrii...majoritatea pokemonasi, copilasi cu nevoie grava de personalitate. Cum nu se puteau manifesta si lumea sa ii accepte...au facut situl de internet unde oricine se putea loga , unde..nimeni nu stia ca in spatele monitorului este un manelist imbracat in tricou cu Marduk, Rotting Christ si tovarasii. Dar...din ziua in care Biserica Crestina s-a batut cu pumnul in piept ca nu incurajeaza siturile de internet si libertatea de care copii dispun in ziua de azi...si pana astazi..nu a trecut chiar asa mult timp. Preotii spovedesc pe internet. As prefera sa cred ca...e decat o gluma proasta facuta de niste pusti.Insa nimic nou din partea poporului roman. Nu sunt surprinsa...absolut deloc. Daca intr-o luna de zile vine un dobitoc si spune ca L-a gasit pe Dumnezeu pe Internet...si ii chiar raspunde la intrebari...Romania o sa sporeasca vanzarile abonamentelor la net...Cu ocazia asta...imi permit sa fac (anti)reclama...Tu-net, furnizorul meu de net.Cu siguranta o sa mearga bine...[ ma rog..o sa se tarsaie linistit dar sigur]...dar va sfatuiesc sa va mutati locuinta intr-o tara tropicala...unde nu ploua niciodata.Cum la noi ploua 1 data/ saptamana....3 zile din 7 ...nu navigam :D. Cum ziceam : Tu-net :D . Intorcandu-ma la oile mele...pentru ca am un talent extraordinar in ale aberatului pe alte teme....spoveditul pe internet...Daca Biserica tot incurajeaza asa ceva [ de asta a dat dovada, sincer]...o sa incerc sa fac si eu o mica spovada....chiar cu constiinta ca blasfemiez[ sper ca asa se scrie...nu prea am folosit verbul "a blasfemia" asa ca...nu prea ii stiu formele].

"-Parinte, [ alo, esti p'aci, pa mess?!?! Buzzz, raspunde!!! ]Haolo,
BUZZ
Dupa 5 minute
BUZZ
-Da fiica mea, scuza-ma , ma rugam Domnului pentru iertarea pacatelor femeii dinaintea ta.
-Ok, np.
-Te ascult...
-Pai stii ca...n-am mai fost la Biserica de...ah, brb, ma striga mama.
Dupa alte 10 minute...
-Alo, Parinte..mai esti aici?!? Trebuia sa duc cainele afara.

-Da, tot aici.Te ascult.

-Da, n-am mai fost la Biserica de vreo 2 ani jumate, cu Netu' asta...nu prea mai am timp de nimic, v-ati gandit foarte bine sa faceti chestia asta cu spovada on-line...nu ma mai freaca nici mama asa mult .Asa...pacatuiesc mereu cu gandul cand ma uit la filmele alea cu Gerard Butler...ala din Dracula 2000, iti dau link Parinte? Sau l-ai vazut...

-L-am vazut, am primit de altcineva linku'...tnx anyway...

-Asa...stii...parca mi-e rusine asa de dumneata ...dar...ma simt prost dupa ce ne facem de cap..eu si prietenul meu..nu ma pot abtine sa nu-l trag de par cand facem secs...si el..nu se abtine din injurat...ma rog..vorbim porcos...stii si dumneata....am inteles ca e pacat sa te babardesti daca nu procreezi...dar acum ma simt mai bine ca o sa ma ierti.

Nu prea mai ascult nici de bunici , parinti..d'astea..toti tipa la mine..eu nu aud ca ...am castile cu Immortal pe urechi...si dupa aia cand mi se reproseaza ceva..pur si simplu ma ridic si incep sa dau in mama....ultima data i-am spart o arcada....ochiul ei era vanat. Pe tata il respect...dar atunci cand beau...nu ma mai controlez. Lu' frati-miu i-am furat masina si am intrat in stalp cu ea...dar acum ma simt mult mai bine pentru ca stiu...din nou..ca o sa ma ierti..si tu...si Bunul D-zeu.Luna trecuta am furat 2 ceasuri si 5 telefoane mobile...le-am vandut si am vrut sa donez banii unui centru de plasament...dar in drum spre ei..am vazut in vitrina unui magazin un sacou Armani , verde. Verdele ma prinde bine...asa ca l-am cumparat pentru mine. Presupun ca tu crezi ca sunt zgarcit...

Vreau sa ma schimb.

-Fiica mea...asta e tot?

-Da, dar daca e sa fii uitat ceva..iti las un off-line.

-Ok. Fa 10 "Tatal Nostru" si 20 de " Bucura-te Marie". Dumnezeu ti-a iertat pacatele. Mergi in pace.

-OH! Merci frumos. Pa'pa."



Hmm...ipocrita sau nu...asa imi imaginez ca decurge o spovada pe net...eu am inflorit-o tare...dar sper ca o veti lua cu o tenta ironica-satirica. Inca ma gandesc daca sa-mi descarc ringtonul ala polifonic cu "Duuuaaaamneeee miluieeesteeeee....."

AMIN.

Niciun comentariu: