duminică, 11 martie 2007

Dupa bloguri...suntem noi.

Sunt suparata si nu mai vreau sa scriu in blogul asta...pentru ca il citesc prea multi oameni pe care ar trebui sa-i privesc in ochi...si greselile sunt remediabile...imi pot "cantarii" cuvintele...le pot alege cu usurinta...gresesc o fraza..sau nu-mi place cum suna..."backspace" imi este prieten...ma ajuta sa afisez aici...chestii prelucrate, de prea multe ori gandite si modificate...motivele de suparare...sunt mult mai diminuate deoarece scriu cu gandul de...a nu ...jigni ..si de a nu face discriminari...de a SATISFACE pe o scara mai larga... Poate ca dupa bloguri suntem noi...dar in bloguri...afisam partea "grijulie" a noastra. Chiar acum..de curand vorbeam cu un prieten despre falsitatea de care dau dovada majoritatea oamenilor..pana si eu. Nu as fii acceptat nici in ruptul capului ca am plans la filme ca...Diamantul sangeriu, Fantana...chiar si clasicul Titanic...la care lumea a devenit imuna si care nu mai atinge pe nimeni...sincer spun acum ..chiar daca sunt constienta ca mi-am ales cu grija cuvintele dinainte...ca..eu plang..de fiecare data cand il revad...luna aceasta...are cea de-a 10-a aniversare.De ce nu admit ca sunt si eu...sentimentala? Ipocrizia e raspunsul. Intr-adevar..cum poate un rocker sa fie sentimental? Este. Dar a ajuns sa ascunda lucrul asta..pentru ca exteriorul considera ca se numeste " neinteles" , ca este starea lor fireasca...de depresivi.

"Trebuie sa ma supun legilor lor intime, sa corespund tiparului crescut din visele , filmele si romanele lor" ...adica...sa devin imaginea de care toti au nevoie :)
Observ ca incep sa accept ca nu vreau sa fiu ceea ce societatea vrea...vreau sa raman asa..ca sa nu-mi para rau mai tarziu.
In momentul in care scriu postul asta de blog...din necesitatea de a ma plange in continuare de viata mizera pe care o traiesc ..la volanul unui Audi TT negru cabrio...pe scaunul din dreapta avand laptopul si aparatul foto...care impreuna fac 60 de milioane..in picioare pantofii de firma...si imbracata in pijama...ma gandesc ca exista cineva care are o viata perfecta...10 mii de lei in buzunar...si creionul . Eu . In zilele mele bune in care doresc sa merg cu metroul..si nu vreau sa mananc decat un covrig...iar in picioare ...am tenesii rupti...de care sunt legata sentimental . Sunt rosii si prafuiti. Dar sunt ai mei. Si daca intr-o zi..cineva o sa ma vada la stop cu manelele date tare...sa stie ca e din cauza societatii..si la casti...am muzica mea. Sa ma traga pe dreapta ..si sa-mi dea un creion , o foaie si un covrig. Ii voi inmana cheile masinii mele. Chiar...acum stii in ce hal sunt? Nespalata pe dinti si cu parul ciufulit...nimeni nu ma stie, nimeni nu ma cunoaste..eu continui sa promovez aceiasi imagine...Noapte buna ! Buna dimineata ! Buna ziua !

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Intr-adevar..cum poate un rocker sa fie sentimental?" :)
Ma faci sa zambesc.
Raspunsul e "poate fiindca e om".
Trei' sa mai cresti putin... si sa te detasezi mai mult de societate, sa te descoperi mai adanc pe tine insati.
Ti-am spus-o in aproape fiecare comentariu - ignorance is bliss, towards the people that don't REALLY matter. People which need to be chosen much more carefully...

Ma bucur ca incepi sa intelegi ca lucrurile care conteaza sunt IN tine, nu IN AFARA ta. Daca reusesti sa-ti pastrezi atitudinea, o sa iasa ceva bun. Viata merita traita dupa propriile standarde, nu lasa societatea sa distruga ce-i mai bun si mai original din tine!

botzo spunea...

maybe ur best...
si baietii plang...si baietii rockeri plang:))...
eu plang knd vad bucuria de pe fatza celor loviti de soarta at cand primesc ceva banal...pe kre yo il consider banal...dar kre pt ei e ceva special...si dc plang?...pt k imi dau seama kt d nerecunoscator sunt...si kt d putin merit ce am....
in fine...am aberat prea mult pe lg subiect...
cat despre "devenit imaginea de care toti au nevoie"...poti sa fii tu si sa fii persoana de kre cine merita are nevoie...
Buna seara!