miercuri, 14 februarie 2007

Urasc...

Lista mea neagra se mareste vazand cu ochii, am spus-o o data...o zic si acum.De ce lumea fura identitati? Fura ceea ce ii apartine unui om si numai ACELUI om.
Vreau sa plang dupa lucruri banalee si m-am saturat sa fiu singura . Am ajuns la stadiul de disperare, disperare in care adorm..si visez , o imbratisare..o imagine...o imagine care ma iubeste.E liniste in jur ...eu eman liniste si calm...desenez, fac poze si beau cafea. Muzica pe care o ascult, spre deosebire de anii din spate...spune ceva despre mine, desenele mele...descopera o latura a mea...ma reflect in lucrurile pe care le fac..le spun...sunt unice. SUNT ALE MELE.Nu mai e nimeni ca mine..sunt EU.Am fost nevoita sa ma maturizez poate prea repede intr-o societate nenorocita de consum...de consum? Consuma stari si indivizi...te mananca pana la maduva. Te prefaci tot timpul ceva...si lumea te accepta. Cati or sa te mai vrea cand o sa arati exact ceea ce esti? Stiu de ce am asa putini prieteni..putini dar adevarati. Persoana din vis...era in primul rand un prieten. Poate a fost semnal de alarma pentru mine...poate am vazut exact ce o sa se intample...se numeste naivitate, dar e a mea :).Am ajuns sa ma gandesc la anumite lucuri...sa para atat de reale..si atat de aproape de mine..dar de fapt nu sunt. Suspin la fiecare gand de liniste si calm..lucruri care ...le eman aparent..eu.Imi e dor. Imbratisarea aia...am simtit-o atat de real...m-am incalzit pe moment si apoi a disparut..pana si in vis vine cineva sa distruga momentul. Parul..nu era nici macar foarte lung...si nici negru. Mereu am lasat loc pentru mai bine...pentru lipsuri..si adaosuri. Imaginea nu i-am pus-o pe un piedestal..si nu e de neajuns...doar ca...nimeni nu a reusit sa-i semene ..nici macar un sfert. Imi sunt furate ideile si replicile. Am furat si eu..in trecut...mi-am taiat o mana pentru fapta aia...metaforic spus..dar dureros.Mi-a fost furata pana si placerea de a desena. NU mai fac arta...fac generalizare acum. De ce? Pentru ca mai e cineva care face ce fac si eu. A luat o bucata de carbune si a pus-o pe foaie...a trasat linii si a desenat expresii...a avut pretentia de a spune ca este pasiune...ca este ceea ce face.
Mi-am pus pe foaia asta virtuala gandurile ce-mi strabat mintea de cand am constatat ca mi-au fost ascunse lucruri...multe...la care tot eu ...dadusem lectii.Am facut un blog...in mare ..nu pentru mine..pentru ceilalti..in speranta in care cineva o sa se regaseasca in ele...pentru ca viata pe care o descriu...este relativ generala. Nu folosesc constructii complexe si de neinteles...metafore literare..sau cuvinte complicate..pentru ca asta denota doar cat de ingrata pot fii...nu fac spatiul asta virtual mai interesant..ci doar reusesc sa indepartez persoanele care impart varsta si "problemele"...si pe cei care citesc randurile astea in cautarea unui necaz asemanator...si la care eu am gasit o rezolvare...Am primit laude, critici...m-au facut mai buna...mi-am schimbat modul de a scrie..e mult mai pe intelesul nostru. Simplific putin cuvintele...simplific putin problemele...starea e vazuta printr-o alta prisma :). A venit cineva si a furat-o pe Bri...a furat ce o facea pe ea sa fie..EA.
O sa revin la clasica fila din jurnal...o sa-l las fara cheie..si din cand in cand o sa-l pierd "intamplator" ...ca sa pot sa ajut in continuare. Nu ma supraestimez cand ma consider...un ajutor...sunt doar constienta si vad anumite lucururi...la 17 ani am reusit sa trec prin chestii prin care altii nu trec...si asta ma face altfel..."Unii rad pentru ca eu sunt altfel...eu rad de ei..pentru ca sunt toti la fel."
Vreau sa nu-mi impart spiritul si viziunile cu altcineva...vreau sa raman eu si nu o expozitie de ganduri si sentimente pentru vampirii societatii. Vreau ca lumea sa constientizeze lucrul asta...sa se afle pe sine si daca nu reuseste ...identitatea sa si-o caute in alta parte..nu in mine.Permanent trec cu vederea anumite aspecte..de la muzica..pana la stil...ce vor?!? Ce tot incearca?!? Au reusit sa ma cloneze...nu vreau.
Am facut la un moment dat o lista cu ceea ce iubesc...mult lucruri..aparent banale...dar importante pentru mine. Am sperat ca lista neagra sa fie mereu scurta...nu pot sa fac nimic s-o impiedic sa creasca..are o inima a ei..un spirit..simte !

Nu-mi place:

-URASC FAPTUL CA AM GASIT INTR-UN BLOG PROPOZITIILE MELE, MODUL IN CARE O SPUN...STILUL..."DEFINITIILE DIN DEX" PE CARE LE PUN APROAPE LA FIECARE POST AL MEU.
-Intunericul [ nu ca moment al zilei...intunericul in care sunt singura uneori...intr-un loc strain si straniu...]
-Zgomotele pe timpul noptii cand stii ca esti singur in casa...
-Clovnii...I'm just a child...
-Sa fiu "clonata".
-Singuratatea...dar uneori am nevoie...
-Minciunile...intotdeauna descopar cand cineva o face...
-Sa gasesc persoana la care tineam ...intr-un loc al "nostru" ...cu altcineva..nu e numai tradare...e incalcare de principii...
-Urasc faptul ca anul trecut cand mi-am cumparat o oja rosie...toti se uitau foarte urat la mine...[mie imi placea oja aia...am continuat sa o port...]....si astazi toti o poarta.
-Nu suport lumea care ma incadreaza intr-o anumita categorie...
-Persoanele care urasc pisicile negre....
-Persoanele care dau in alte persoane...si care lovesc animalele...
-Urasc serpii si scorpionii...
-Apa minerala, Sprite si Fanta de portocale /lamaie...
-Urasc nesul si dietele.
-Urasc genul de tipi care vor numai un singur lucru de la o fata...
-Tipii care vad intr-o anorexica ...o superbitate...
-Urasc o anumita Anca...ba nu...de fapt...imi inspira mila.
-Urasc absolut toate elementele care determina banalitatea...generalizarea.
-Cradle of Filth and Co.
-Persoanele care nu pot sa aduca argumente cand "sustin" ceva...[Him sux...de ce?!? ...aaaa...pentru ca asa zic eu...( de fapt asa zic prietenii persoanei respective care sunt "cool" )]
-Persoanele care au impresia ca sunt super sexy si se considera asa...si daca te uiti la ele..sunt praf..ma rog..in acelasi timp le respect pentru ca au puterea de a afirma chestiile astea..si sunt increzatoare.
-Urasc oamenii care isi dau mare importanta..nu ma deranjeaza daca chiar [ scuzati cacaofonia] sunt...dar..in majoritatea cazurilor...:)
-Nu-mi plac amandinele :))
-Ma dezgusta persoanele care caracterizeaza dupa varsta..si chiar daca ai dreptate nu ti-o spun...pentru ca "vorbesti prostii" daca nu vezi la fel ca ei...[ de prost :)) ]
-Cei care vorbesc despre anumite lucuri in necunostinta de cauza [ gen...Vama ..cu toate ca nu au mai fost acolo...sau diferite formatii...sau...piesa respectiva de teatru...sau.....ah...sunt multe exemple..dar prea putin spatiu de scris]
-Nu pot sa suport cand cineva trece prin fata mesei la care desenezi..si iti rade in fata..spunandu-ti ca nu desenezi bine [ in viziunea lui...nu desenezi ca X...]...toti deseneaza altfel...exista un STIL PROPRIU SI PERSONAL. Desenez excelent...mai am multe de invatat..dar fac bine ceea ce fac.
-Nu suport cand cineva se contrazice pe o tema..si nu stie mai nimic despre subiectul ala
-Urasc cand cineva nu accepta sfaturi...[ fie ele si proaste..macar sa asculte pana la capat...]
-Sunt conservatoare...nu suport ca persoana draga sa uite de ziua de nastere.. Sf Valentin...zi de casatorie ..ssmd...
-Urasc sa mi se puna mana pe par...
-Nu-mi place atunci cand spun ceva...doresc ceva...sa se faca exact contratrariul...[ vreau sa fiu singura acum...si vine cineva si se aseaza langa mine..cu toate ca "ma vreau pe mine"]
-Ma dezgusta tipii care profita de fetite ...
-Bosorogii care dupa ce le-ai oferit loc pe scaunul din autobuz..nu-ti multumesc..si se mai si uita urat. Vezi Doamne...merita locul ala..cum de nu ai dat in carti dinainte sa se urce ei in autobuz..trebuia sa ghicesti...
-Sa mi se scoata ochii pentru chestii din trecut.
-Urasc fumul de tigara...
-Betivii...
-Apelativele de genul : puiut, cocosel...gogoasa..papusa...muffin..ssmd...
-Cei care merg cu muzica data tare la telefon pe strada...
-Telefoanele sunand in biserica...sau intr-o sala de spectacol...
-Sa merg pe strada insotita de persoane care atrag atentia ...se dau in spectacol sau chestii de genul...
-Cei care spun ca urasc manelele..dar cand ajung acasa isi pun in casti Guta...eu pur si simplu ignor..nici macar nu mai aud...N-am nimic cu cei care le asculta...daca as avea..s-ar numi discriminare.
-Urasc sa vad la altcineva haine...sau accesorii ca ale mele...prefer chestii unicate...
-Nu pot sa suport gandul ca nu am voie sa joc basket...
-Ma enerveaza faptul ca imi propun sa citesc si chestii plicticoase...[ dar care trebuie citite..] si nu reusesc sa le termin...:...citesc doar ce ma atrage...[relativ mult]
-Urasc persoanele care il considera pe Cioran un retardat...si tot asa..nu au argumente...
-Urasc gardienii care vor spaga...
-Urasc sa nu gasesc masa in Spring decat la ...fumatori.
-Nu-mi place ca tenesii si "skate shoes" sunt un trend acum...tenesi am purtat de mic copil...continui in prezent...si skate shoes ...avea frati-miu cand era mic..si copii il considerau geek....amuzant..nu?
-Urasc persoanele care spun ca "Metallica sux" ...doar pentru ca sunt comerciali :)
-Ma DEZGUSTA gandul ca scriu lista asta...

Un comentariu:

Archie spunea...

Îmi place cum scrii! Ai foarte mare dreptate in posturile tale, am citit doar câteva şi mi se par interesante, sper ca nu te superi daca te adaug in "blogroll-ul" meu.