miercuri, 28 februarie 2007

Boon, da...deci, clar , da? Boon...AHA !!!

Uhuhu, vine primavara , de maine :D . Deci..maine e primavara...soare, vrabioare zburand..cocalari pe trepte la TNB,miros de haine jegoase...this is the shit !!!! Miros de primavara :D. 1 Martie zi de ipocrizie , pupincurism total :D . Sunt mandra ca fac parte din genul ala de persoane :)) . I reallllly am...know why? Ca e primavara...[ vai ..si nu-mi mai iese stilu' ala al meu de scris...tot imi vine s-o dau pe melodramatice...."se vad verzisorii cazand din copaci ca frunzele toamnei, un miros de sucareala se simte prin jur...e toamna." =)) ]. M-au apucat revelatiile , reveriile si ...paranoia...mi-am dat seama ca singurele animale care vin la mine sa le mangai..sunt animalele negre ! Visez ca vin si animale albe...dar doar mi se pare...paranoia..din cauza faptului ca de la "porumbei" ..am ajuns..la..auzit ciori .Am aflat cauza...e un cuib deasupra balconlui. Sunetul ala de "cra-cra" mi s-a intiparit in memorie..exact cum se intipareste si o melodie ..si o canti ca un posedat toata ziuaaaaa...."Cra - cra, cra cra craaa.....da-te-n pana mea"...


Porumbeii au devenit ciori :D ...se vede clar...Ciori !

Sarbatoresc ziua in care am devenit nesimtita ...cred ca ...foarte curand..dar..trecand peste...maine..este primul an in care nu am cumparat martisoare..si nici nu am de gand. De fapt..o sa cumpar 2 lalele pentru diriga..ca sa scap de gura mamei...cu sau fara martisor...tot se poarta nasol tot anul...Vai, e ziua lu' Vanghelie...iti dai seama?!?!?! OH my goth ! Wtf, I mean..wtf..cine pixu' meu ii asta...ce stiri apar la tv, una care e aruncata pe geam dupa ce se babardeste cu un mos, apoi ziua lu' asta...ca a calcat-o pe Baba Aglaia caruta in Cucuietii din deal...si ca un baiat de 13 ani a violat o mamaie de 83 si apoi, cu sange rece ..a injunghiat-o cu pistolu'...mi-e sila..BA nu ! ma distreaza...da...deci...boon, e amuzant...ca am ajuns intr-un hal in care sa o imit pe profa de istorie...AHA! Revolutia de la 1848...clar , da?!?! Booon, AHA, ar trebui sa incetez...AAHHAAA ! I.C.Bratianu...Deci..boon , da...clar ....aha..! Boon :l

Niciun comentariu: