luni, 25 decembrie 2006

Craciun "titanicos"


[dear diary,]

[mood: apathetic] ...oh, I must be emo ! Si chiar sunt daca stau si ma gandesc ca astazi mai ca mi-au dat lacrimile cand am vazut a 70-a oara [ kiddin' ] celebrul film...Titanic. Cum va imaginati deja...in locul grasutei Rose [ aka Kate Winslet] ma puneam pe mine...cu o silueta mea aproape de invidiat [ "esti modesta rau " :)) ]...iar in rolul artistului Jake...[ aka Leonardo DiCaprio ...:sux:] ..puneam tot un artist...de data asta..cu plete negre, si lungi si drepte :)).Aia dragoste...cat a fost. Pentru ca ma gandesc ..ca daca ar fii trait amandoi..toate ..cred...ca nu ar mai fii fost asa roz...doua lumi diferite..doua caractere diferite...lasand la o parte toate ideile mele de elev la sociologie :))....a fost o zi...foarte aiurea.M-am trezit din cauza cainelul care latra pe hol ca nu fusese dus afara ..si era deja 12 :30 . [ da..mereu sunt trezita de cineva/ceva...note : my dog iese afara la 7 :..so...think about it..] si...am fost nevoita sa trimit in jur de 100 de mesaje , tuturor cunoscutilor tatalui meu...[ care nu se prea pricepe sa "manuiasca " telefonul...chiar daca il are de 3 ani =)) ]. Dupa asa...a urmat celebra masa de Craciun pe care o petrecem cu nasii. Evident...nasul meu..nu a ratat ocazia sa ma intrebe [ cum face de cand ma stiu dusa la el de Craciun] ..."ce face gagicu'? " [ nici macar nu ma mai stresez sa-i explic ca nu am ...ii spun "e bine" ..inventez o imagine...si scap de gura lui. Profesor mi-a fost fratele meu...care a suportat si el chinul acesta ...pana i-a facut cunostinta "godfather"-ului cu prietena lui :). ] . M-am asezat pe canapea..si am zambit extraordinar de frumos la toate discutiile pe care le purtau 'ai mai mari...paradoxal...am putut sa zambesc cu toate ca discutille se repeta an , dupa an..dupa an.E ca un ritual . Ritual fara de care , nu as putea sa ma simt "implinita" spiritual. S-au incins spiritele...de la vin. Au inceput sa danseze...chestii...oameni ametiti...radea, of course, de glumele pe care le-au spus si anul trecut. Si cand isi mai aduceau aminte..."Brigi , si gagicu' ce mai face
??! " ...se poate observa..ca pe mine nu ma prea slabesc asa mult . Reusesc sa-i urnesc spre casa...dupa...aproximativ 7 ore de stat pe acolo. Intru in masina insotita de mama si fratele meu[ el fiind cel care conduce ] ...tata , ametit dupa ce isi ia "la revedere " de la nasi si DEJA stabileste urmatoarea intalnire de betie...ia un servetel, si se apuca sa stearga geamurile si farurile masinii [ gezaz, de parca nu avea dezaburizatoare, clima bizonica..alea alea =)) ] ..iar eu...scot perla perlelor...urmata de un ras apasat timp de 15 minute dupa ceas...[ evident..tata stergea parbrizul in tot timpul acesta ] : Da-i ba 10.000 de lei ! =)) . Ma rog...ajungem acasa, ma rasfat cu o baie fierbinte...[bubblebath like..] cu aroma de lavanda si red berries [ ^_^]...si ma apuc de scris blogul asta. In the main time..pe fundal se aude " iata cat de relaxat este jucatorul , doua crosee stanga-dreapta " ...wtf : ...si "caldura sarbatorilor de iarna imi patrunde in suflet.." ..mai mult obligata : . WtF , What The Fuck !!??!?!



pee.ess : poza se intituleaza : "Da-ne ba si noua 10.000 ! =))"

Un comentariu:

Anonim spunea...

craciunul in familie e printre putinele sarbatori care nu-s inca pe lista mea neagra

a, si ma refer la genul de craciun in care nu mananci ca spartul si nu esti tras de ciuf de toate matusile familiei, cum se intampla cand eram eu pispironc din cand in cand

nu e inca pe lista neagra fiindca e in familie si fiindca ar trebui sa fie zapada si vin fiert si scortisoara si sentimentul ala ciudat si placut si eventual miros de brad si de zambet

iti mai pomenesc faptul ca lista neagra contine 90% din 'sarbatorile' si atitudinile consumeriste imprumutate din vest in scopul clar de umflare a buzunarelor manufacturistilor de toate natiile

e.g. san' valentin