sâmbătă, 16 decembrie 2006

Ce am facut...

Probabil , daca ati urmarit evolutia acestui blog, va aduceti aminte de postul in care eram ingrozita de ce voi face la teze...si la psihologie. Updating :D...la psihologie..m-a ascultat, am luat 9 sau 10, nu m-a interesat sa stiu [ stiu doar ca e ori 9 ori 10 =)) ] ..la teza la romana...nu a dat Moara [ deci cartile mele de tarot au dat gres : ] ...a dat ION. Romanul..pe care eu nu m-am sichisit nici macar sa-l citesc ! Drept urmare...stiti prost =)) ....cred ca o sa iau 9-10 ...sunt la socio...ma pricep sa aberez, am facut fata :)...vorbit in general..concluzii trase pe moment pe baza textului la prima vedere, un comentariu scurt. Everything's going to be ...just fine ! Teza la engleza...a fost...o surpiza placuta. Avand in vedere ca in ziua in care tezele au fost corectate si aduse eu am lipsit [ nah..boala...si lenea ] ..a trebuit sa mi-o dea ieri. Am luat 9.90...cea mai mare nota din clasa.Sincer..nu ma asteptam...:). Sunt..efectiv..multumita de mine :).Asadar..merit toate cadourile pe care le voi primii de Craciun...sunt atat de smart..incat am aflat ce o sa primesc : . N-o sa va spun ...in caz ca va citii fratele meu chestia asta :) . Asa macar , daca totusi...citeste..o sa zica ca nu stiu =)) ...o sa-mi zica ca ma insel...etc etc.. =)) . O sa va pun o poza doar...pentru unul dintre cadouri ^_^ ..[ dap..sunt mai multe..si cand te gandesti ca eu vroiam un singur lucru..si ala...nu foarte costisitor...ajung sa trag concluzia ca si ei sunt foarte multumiti de mine din moment ce ma.."rasfata" asa...:) ] .Photobucket - Video and Image Hosting
Afara e frumos.
Eu sunt afara.
Asadar..eu sunt frumoasa =)) .....hehe..si fara idei :)) ...ma duc sa mananc niste ciocolata...

Niciun comentariu: