sâmbătă, 18 noiembrie 2006

Vrei soare, soare iti dau...


Sambata 11 Noiembrie 2006, ma trezesc la 9:00 pentru ca in doua ore am meditatii[da, 1 ora imi ia sa ma pregatesc (dressing and put the fucking no make-up :)) )..nu,nu sunt nici narcisista si nici complexata astefel incat sa ma acopar cu o plapuma de farduri..am doar...Grija de mine :)]. Inglish lesanz :).II intreb pe ai mei daca ma lasa sa merg la concertul Iris cu Felicia Filip..curios..nu au nimic de obictat, in plus.."cand nu te-am lasat noi?! ". OK...cobor si merg spre statie. 135 intarzie ca de obicei, dar nu e nicio graba, afara e SOARE :). Si se instaleaza un sentiment din asta de fericire, dar si de nenoroceala acuta pentru ca nu am NICIUN chef de 3 ore de meditatii...in 135 primesc un telefon [ de la profa de engleza...] ..care imi zicea ca de ce intarzii [ WTF , I mean...WHAT THE FUCK , era 10:20 .] Uitase ca schimbasem ora...in fine. Totul se rezolva. Ajung acolo, cu inima putintel stramtorata intru in casa. Catelul navaleste pe mine [ o boxerita foarte smecherasa..9da, stiu.."smecher" = Care se orientează cu pricepere în orice situaţie, trăgând foloase; viclean; hâtru; şiret (www.dexonline.ro) ...asta e, am mai multe ticuri :P...nu pot sa nu le folosesc :) ]...macar ea mai aduce o raza de uitare la gandul ca o sa fiu frecata [ la figurat ] ...timp de 3 ore cu gramatica si pronuntie.
Si timpul se scurge, se scurge...Georgiana galateanu' farnoaga [pentru cunoscatori...retoroversiunile imi mananca din sanatate ] ....

I am....past tense, present continuous...ah..damn..si e abia 11:45....si se scurge, si se scurge...si aud .." Scumpa mea, atat pentru astazi,ne vedem data viitoare" ...I realllllly am lucky...:)


Ies de acolo, cumpar un "kit-kat" canceros de la magazin, asta dupa ce iau doua fumuri de "Kent 4" de la prietena mea...si bate soarele, ma apuca o dorinta din asta sa stau undeva si sa nu fac nimic, cu un creion si o foaie in mana...[eventual si guma ca nu sunt foarte stralucita ] ...Acasa...[ >:P ] ..mama destul de nervoasa [ pixu' meu...s-a spart o teava ..aka. "Noua ne place la bloc" de Nicu Ceausescu ]..ma pune sa dau cu aspiratorul.ASTA SI FAC pentru ca vreau sa ma duc la Samael. Ajunge tata acasa...are chef de niste caterinca..so..o scoate pe mama din starea aia naspa.Asadar, eu pot sa plec de acasa..trebuie sa ajung pe la Han sa-mi mai iau niste creioane..:).Ce urmeaza cand o sa vin acasa [ nu a observat ca am plecat..cred] ..o sa vedem :)) .


Cel putin...imi indeplinesc dorinta...o sa stau degeaba la soare.

Niciun comentariu: